دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 دی 1398 - 15:35

شرکت اپل بزرگ ترین تولید کننده دنیای تلفن های هوشمند

شرکت اپل به طور رسمی از سال ۲۰۰۷ وارد دنیای تلفن‌های همراه شد و در این ۱۳ سال گوشی‌های این شرکت به یکی از مهم‌ترین محصولات دنیای تلفن‌های هوشمند تبدیل شده است.
کد خبر : 465840
11183259_234.jpg

یه گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا,  شرکت اپل یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده تلفن‌های همراه در جهان بوده که در چند سال اخیر توانسته است رقیبان خود را کنار زده و جزو سه شرکت مطرح و برتر سازنده گوشی‌های همراه قرار گیرد. فعالیت اپل صرفا به تولید گوشی‌های همراه خلاصه نمی‌شود و این شرکت از گذشته در زمینه ساخت لپ‌تاپ و کامپیوتر‌های رومیزی نیز فعالیت داشته و در این حوزه نیز جزو برترین شرکت‌های سازنده رایانه به حساب می‌آید.


شرکت اپل به طور رسمی از سال ۲۰۰۷ وارد دنیای تلفن‌های همراه شد و در این ۱۳ سال گوشی‌های این شرکت به یکی از مهم‌ترین محصولات دنیای تلفن‌های هوشمند تبدیل شده و بسیاری از تحلیل‌گران گوشی‌های این شرکت را معیاری برای سنجش سایر گوشی‌ها می‌دانند و باید قبول کرد که اپل در حال حاضر بزرگ‌ترین غول فناوری در جهان است.


اما به تازگی اطلاعاتی جدید از این شرکت منتشر شده است که برای بسیاری از کاربران می‌تواند جالب باشد و نشان می‌دهد اپل به موفقیتی بسیار چشم گیر دست پیدا کرده است. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت اپل، انتظار می‌رود با فروش سال ۲۰۲۰ این شرکت، اپل به فروش ۲ میلیارد دستگاه iPhone در مدت فعالیت خود در حوزه تلفن همراه دست پیدا کند. طبق برنامه مالی اپل برای سال ۲۰۲۰، این شرکت امیدوار است بتواند حدود ۱۸۶ میلیون دستگاه به فروش برساند که با اضافه شدن به آماری که از سال ۲۰۰۷ از این شرکت در دسترس است، آمار فروش کل گوشی‌های این شرکت از ۲ میلیارد دستگاه بالاتر خواهد رفت.


اوج فروش گوشی‌های شرکت اپل در سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ بود و از سال ۲۰۱۸ تاکنون امار فروش گوشی‌های این شرکت کاهش یافته‌اند، اما با این وجود، احتمالا شرکت اپل به سود ۲۷۵ میلیارد دلاری دست پیدا خواهد کرد؛ همچنین سرویس‌هایی مثل Apple Pay، App Store و Apple Music نیز در چند سال اخیر پیشرفت داشته‌اند و انتظار می‌رود آمار سود آوری این سرویس‎‌ها در آیند بالاتر رود.


انتهای پیام/


 


انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت اپل موبایل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته