دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عبدالله ویسی: هدف استقلال خوزستان صدرنشینی است/ امیدوارم فردا سه امتیاز را بگیریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: فردا بازی بسیار مهم و حساسی مقابل نفت تهران داریم.
کد خبر : 46583

به گزارش گروه ورزشی آنا، عبدالله ویسی در نشست مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل نفت تهران در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: «مسابقه ما مقابل نفت تهران بسیار مهم است و امیدوارم تحت تاثیر دربی قرار نگیرد. فکر می‌کنم این بازی یکی از مسابقات زیبای هفته یازدهم خواهد شد و هر دو تیم تهاجمی و جوانمردانه بازی خواهند کرد. ما می‌خواهیم به صدر جدول برسیم و نفت هم می خواهد خود را در جدول بالا بکشد. امیدوارم فردا سه امتیاز را بگیریم.»
وی درباره روند رو به رشد استقلال خوزستان در ادامه لیگ تصریح کرد: «تیمی که 10 هفته بالای جدول بوده مطمئنا می‌تواند این روند را ادامه دهد. استراتژی تیم ما این است که بالای جدول باشیم و به وضع خود بهبود ببخشیم. البته تیم ما جوان و جویای نام است و باید کاری کنیم که بازیکنان دچار غرور و انحراف فنی و تاکتیکی نشوند.»
ویسی درباره تعطیلات چند روزه دوباره لیگ برتر بیان کرد: « در تعطیلات حتما یک اردو برگزار خواهیم کرد با توجه به اینکه در ابتدای فصل به اردو نرفتیم و در نیم‌فصل هم تعطیلات نداریم اردویی را تدارک خواهیم دید. در این اردو یکی دو بازی دوستانه انجام خواهیم داد و احتمال رویارویی ما با تیم ملی امید هم که در آن مقطع در امارات به سر می‌برد وجود دارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته