دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آغاز ثبت نام مسابقات سراسری قرآن کریم با یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

ثبت نام سیزدهمین دوره مسابقات سراسری حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل قرآن کریم ویژه خواهران دارالقرآن امام علی بن ابیطالب (ع) آغاز شد.
کد خبر : 465805
214547.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، مسابقات دارالقرآن امام علی بن ابیطالب (ع) جنبه‌ی مردمی و غیردولتی دارد و این دارالقرآن تاکنون از هیچ بودجه دولتی استفاده نکرده است و تمامی هزینه‌ها توسط خیّرین قرآن‌دوست که خود از جمله قاریان و تالیان قرآن کریم هستند، تأمین می‌شود.


دارالقرآن امام علی (ع) یکی از نهادهای قرآنی مردمی است که با تلاش در جهت کشف استعدادهای قرآنی نهفته خواهران و برادران به ویژه نوجوانان و جوانان به مدت 12 سال بدون وقفه این فعالیت فرهنگی – قرآنی را آغاز نموده و همواره از درصد قابل توجهی رشد کمی و کیفی برخوردار بوده است.


این مسابقات سوم الی دهم بهمن‌ماه 1398 برگزار شده و مراسم اختتامیه در روز پنج‌شنبه دهم بهمن‌ماه از ساعت 9 تا 11 صبح در استان قم، مجتمع یاوران مهدی (عج) خواهد بود.


این مسابقات در دو گروه افراد زیر 16 سال و 16 سال به بالا برگزار می‌شود. ثبت نام در این مسابقات در دو مرحله و به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.


مرحله اول ثبت نام از روز شنبه 21 دی ماه تا روز سه‌شنبه 24 دی ماه 1398 است. داوطلبان بایستی برای شرکت در این مسابقات، حتماً دارای حساب بانکی بوده (به دلیل سهولت در پرداخت جوایز، شماره حساب بانکی باید حتماً در یکی از شعب بانک ملت باشد) و سپس به سایت مسابقات دارالقرآن امام علی بن ابیطالب (ع) به آدرس www.qdimamali.com مراجعه کرده و فرم‌های ثبت نام را تکمیل و کد رهگیری دریافت نمایند. همچنین ثبت نام از طریق اپلیکیشن دارالقرآن امام علی بن ابیطالب (ع) نیز امکان‌پذیر است. علاقه‌مندان جهت دانلود اپلیکیشن می‌توانند به سایت مراجعه نمایند.


مرحله دوم دوم ثبت نام، جهت تعیین نوبت روز و ساعت مسابقه نیز بایستی داوطلبان گرامی با در دست داشتن کد رهگیری مجدداً از روز جمعه 27 دی ماه ساعت 9 صبح تا روز یکشنبه 29 دی ماه به سایت و یا اپلیکیشن مراجعه و نوبت حضور خود را تعیین کنند. اولویت تعیین زمان بر اساس مراجعه به سایت و یا اپلیکیشن است. ضمناً در صورت عدم مراجعه در این مرحله و عدم تعیین نوبت؛ سیستم به صورت خودکار، نوبتی را تعیین می‌نماید و امکان تغییر نوبت به هیچ وجه وجود نخواهد داشت.


به دلیل فشردگی بالای مسابقات؛ خارج از نوبت تعیین شده (اعم از اینکه روز دیگری باشد و یا اینکه در همان روز و در ساعت دیگری باشد) به هیچ وجه پذیرش صورت نخواهد گرفت.


همراه داشتن مدرک شناسایی معتبر در زمان حضور در مسابقات الزامی است.ضمناً ثبت نام پس از موعد مقرر، قابل تمدید نمی باشد.


ضوابط مسابقات به شرح زیر اعلام می‌شود:


1_نفرات اول مسابقات در سنوات قبل تا 2 سال امکان شرکت در همان رشته را ندارند و در صورت تمایل در رشته دیگری مجاز به ثبت نام هستند.


2_حداکثر زمان ارائه درخواست تجدید نظر به نمره ، یک ساعت بعد از اعلام نتیجه می باشد.


3_درباره مطالب پیش بینی نشده در این دستورالعمل، اظهار نظر هیأت داوران و ستاد برگزاری مسابقات با رعایت اصول حاکم بر آیین نامه، نافذ خواهد بود.


4_افرادی که در دوره اخیر، حد نصاب رشته‌ی 10 و یا 20 جزء را کسب کرده باشند در این دوره در همان رشته نمی توانند مجددا شرکت نموده و بایستی در مقطع بالاتر به رقابت بپردازند.


5_امکان ثبت نام صرفا در یکی از رشته های موجود امکان پذیر است. بنابراین امکان شرکت همزمان در هر دو رشته‌ی حفظ و قرائت تحقیق یا ترتیل وجود ندارد. همچنین امکان شرکت همزمان در هر دو رشته قرائت تحقیق و ترتیل وجود ندارد.


6_از شرکت کنندگان محترم در روزی که در مسابقه شرکت می کنند، پذیرایی کامل صبحانه، نهار و شام بعمل خواهد آمد.


انتهای پیام/4028/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته