دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

منصوریان: بازی سختی با استقلال خوزستان داریم/ باید شرایط تیم ملی را درک کرد

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازی بسیار سختی را مقابل تیم استقلال خوزستان که لیگ را خوب شروع کرده است، داریم.
کد خبر : 46579

به گزارش گروه ورزشی آنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان در خصوص بازی فردا گفت:« بازی سختی خواهد بود؛ چرا که حریف ما استقلال خوزستان و عبدالله ویسی لیگ را خوب شروع کرده‌اند. بعد از بازی با استقلال انگیزه خوبی گرفتیم و هارمونی خوبی پیدا کردیم. از بزرگترها تشکر می‌کنم و جوانانمان هم تلاش زیادی می‌کنند. اگر بعد از ذوب آهن خوب شدیم حاصل دسترنج تمامی اعضای باشگاه است.»
سرمربی نفت تهران درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت:« در این بازی سیامک کوروشی را به خاطر سه کارته بودن در اختیار نداریم. مصدومان تیم‌مان از هفته بعد به تیم‌مان می‌رسند. از پزشکان تیم ملی، استقلال و تیم خودمان تشکر می‌کنم که بازیکنان را سرحال و آماده نگه داشتند. ایمان مبعلی بعد از تعطیلات سر حال خواهد بود. سانتوس،‌ علی عزتی و عباس گردان هم از هفته دوازدهم در اختیارمان هستند و تیم‌مان را به طور کامل در اختیار خواهیم داشت.»
منصوریان در خصوص تعطیلی دوباره لیگ برتر ادامه داد:« باید نسبت به تعطیلات لیگ انعطاف داشته باشیم و اجازه دهیم تیم ملی برنامه‌هایش را انجام دهد. برای ما افتخاری است که در جام جهانی حضور داشته باشیم. زمانی که کره را در ورزشگاه آزادی بردیم کسی به اینکه لیگ‌مان چند وقت تعطیل شد، توجهی نکرد. خود من چهار‌، پنج سال با عنوان‌های مربی، کمک‌مربی، سرمربی تیم ملی امید کار کردم و شرایط سرمربیان تیم‌های ملی را درک می‌کنم. شاید برای خود ما سخت باشد که بازیکنان را در اختیار نداشته باشیم اما باید نسبت به این موضوع انعطاف داشته باشیم و در راه صعود به جام جهانی به تیم ملی کمک کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته