دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دایی به دنبال انتقام از تراکتور؛ نبرد حساس نفت و استقلال خوزستان

هفته‌ یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا با هفت دیدار در شهرهای مختلف ایران پیگیری می‌شود
کد خبر : 46542

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،هفته‌ یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران که همه نگاه‌ها را به سمت دربی 81 بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال جذب کرده است،فردا با برگزاری هفت بازی پیگیری می‌شود و به پایان می‌‌رسد.


در بازی‌های فردا تیم فوتبال نفت تهران به مصاف پدیده این فصل لیگ برتر یعنی استقلال خوزستان می‌رود. در بندرانزلی تیم فوتبال ملوان میزبان فولاد خوزستانی‌ است که در هفته قبل موفق‌شد اولین پیروزی خودش در لیگ را به‌دست آورد.ت یم فوتبال سپاهان اصفهان که در هفته دهم شکست سنگینی را در اصفهان برابر استقلال تهران متحمل شد، در این هفته در اهواز به مصاف تیم بحران زده استقلال اهواز می‌رود.


تیم فوتبال سیاه‌جامگان با هدایت فرهاد کاظمی نیز به مصاف تیم سایپا می‌رود. کاظمی امیدوار است تا در بازی فردا بتواند در مشهد اولین برد خودش را با سیاه‌جامگان به دست‌آورند.صبای قم در ورزشگاه خانگی به دیدار تراکتورسازی می‌رود .در این بازی علی دایی سرمربی صبا که تیمش با شکست مقابل تراکتور از گردونه مسابقات جام حذفی حذف شد تنها یک هدف را دنبال می‌کند و آن هم پیروزی در برابر تراکتور و گرفتن انتقام شکست و حذف از جام حذفی.


در دیگر دیدار‌های فردا تیم ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر به مصاف راه آهن می‌رود وتیم فوتبال گسترش فولاد در تبریز از پدیده پذیرایی می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته