دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 دی 1398 - 17:02
از سوی دکتر طهرانچی صورت گرفت؛

واگذاری امور آفرینش‌های هنری پیرامون زندگی و شهادت سردار سلیمانی به دانشگاه استاد فرشچیان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با پیامی انجام امور آفرینش‌های هنری پیرامون زندگی و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را به دانشگاه استاد فرشچیان واگذار کرد.
کد خبر : 465223
13980506000584_Test_PhotoN.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی خطاب به بهمن نامورمطلق سرپرست دانشگاه هنرهای اسلامی - ایرانی استاد فرشچیان، انجام امور آفرینش‌های هنری با محوریت نگارگری، نقاشی و خوشنویسی پیرامون زندگی، ابعاد شخصیتی، اثرات و برکات سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همچنین آثار شهادت آن قهرمان گفتمان مقاومت در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی را به دانشگاه هنرهای اسلامی ـ ایرانی استاد فرشچیان محول کرد.


در متن پیام طهرانچی آمده است:


جناب آقای بهمن نامور مطلق


سرپرست دانشگاه هنرهای اسلامی - ایرانی استاد فرشچیان


با سلام و احترام؛


با عنایت به عروج عرفانی سردار رشید سپاه اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و خلق حماسه ای بزرگ توسط مردم عزیز ایران، انجام امور آفرینش های هنری با محوریت نگارگری، نقاشی و خوشنویسی پیرامون زندگی، ابعاد شخصیتی، اثرات و برکات آن سردار شهید و همچنین آثار شهادت آن قهرمان گفتمان مقاومت در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی را به آن دانشگاه واگذار می‌گردد.


لازم است دبیرخانه‌ای در دانشگاه استاد فرشچیان ایجاد و کلیه اقدامات هنری با محوریت و هدایت آن دبیرخانه و استفاده از توانایی‌های کلیه واحدهای هنر دانشگاه آزاد اسلامی، خصوصاً استان تهران و جامعه هنری به گونه ای برنامه ریزی گردد تا نتایج آن تا 22 بهمن 1398 قابل عرضه به جامعه باشد.


امید است حرکت‌های بزرگ و با برکتی در حفظ و گسترش ارزش های علمی و معنوی و در شأن سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی صورت پذیرد.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته