دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آبان 1394 - 14:20
از سوی جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ؛

تمهیدات ترافیکی به منظور برگزاری دربی 81 تشریح شد

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از آمادگی 100 درصد این پلیس برای برگزاری دربی 81 استقلال و پرسپولیس خبر داد.
کد خبر : 46511

سرهنگ حسن عابدی، جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده این پلیس به منظور برگزاری هر چه بهتر دربی روز جمعه اظهار کرد: پلیس راهور تهران برای پوشش ترافیکی این مسابقه آمادگی 100 درصد دارد.


وی با بیان اینکه همه همکاران ما از تمامی مناطق به همراه یگان ویژه عملیات و امداد به صورت ویژه در مسیر استادیوم آزادی مستقر می‌‌شوند، افزود: همکاران ما در مسیرهای منتهی به استادیوم آزادی از ساعت 8 صبح مستقر می‌شوند. البته بر اساس اظهارات سازمان لیگ درب ورزشگاه و پارکینگ‌ها از ساعت 10 صبح به روی تماشاگران باز می‌شود.


جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در خصوص حمل‌و‌نقل تماشاگران این بازی با اتوبوسرانی هماهنگی لازم انجام شده است و به تمامی طرفدران این دو تیم توصیه می‌شود به جای استفاده از وسیله نقلیه شخصی از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی استفاده کنند.
سرهنگ عابدی توضیح داد: البته در پارکینگ‌ها فضای کافی برای تماشاچیان در نظر گرفته شده است اما اگر بر اثر ازدیاد خودرو این فضاها اشباع شوند مجبور به برقراری محدودیت در آن منطقه می‌شویم.


وی در پایان به تماشاچیان این مسابقه به ویژه موتور سیکلت سواران توصیه کرد پس از پایان مسابقه از انجام حرکات نمایشی در بزرگراه خودداری کنند و در مسیر با یکدیگر به بحث نپردازند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته