دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 دی 1398 - 00:05
نانواکناری در گفتگو با آنا:

راه نجات سربازان آمریکایی از انتقام فرار از منطقه است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تصریح اینکه قصاص خون این شهیدان خواست تمامی ملت‌های محور مقاومت بود گفت: به آنان اعلام می‌کنیم راه نجات از انتقام سخت فرار از منطقه است.
کد خبر : 465081
67008.jpg

ولی‌الله نانواکناری در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه نظامی عین‌الاسد اظهار کرد: دشمن در جریان تشییع پیکرهای پاک سرداران مقاومت فهمید قدرتی که متکی به خداوند، مردم و با روحیه ایثار و شهادت باشد، بالاترین قدرت است.


وی افزود: دنیا مشاهده کرد مردم کشورهای مختلف بعد از ترور سپهبد قاسم سلیمانی چگونه بر سر زدند و در تشییع پیکر مطهرش مانند باران اشک ریختند و فریاد انتقام سردادند.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تصریح اینکه قصاص خون این شهیدان خواست تمامی ملت‌های محور مقاومت بود، بیان کرد: معتقدم محبوبیت بین‌المللی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به اندازه‌ای بود که حتی اگر جمهوری اسلامی ایران هم حرکتی در گرفتن انتقام خون این سردار بزرگ انجام نمی‌داد، خود مردم آمریکا انتقام سردار مقاومت را از دولتمردانشان می‌گرفتند.


نانواکناری با اشاره به مصوبه پارلمان عراق مبنی بر خروج نیروهای آمریکایی از کشورشان اظهار کرد: نیروهای حشدالشعبی اعلام کردند که اگر آمریکا در برابر اجرای قانون مقاومت کند، روزگارشان را در عراق سیاه می‌کنیم.


نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور دیوانه آمریکا توصیه کرد که دست از جنایت بردارد و تا بیش از این طعم خشم مردم را نچشیده از منطقه خارج شود. به آنان اعلام می‌کنیم راه نجات از انتقام سخت فرار از منطقه است.


وی با تأکید بر اینکه دوستان منطقه‌ای ترامپ از ترس عواقب رفتارهای نابخردانه‌اش زبان به تضرع گشوده‌اند که ما را در این مسیر وارد نکنید، گفت: جمهوری اسلامی ایران گرفتن تقاص خون شهدای مقاومت با مردم آمریکا کاری ندارد، ما مانند دولتمردان آمریکا نیستیم که برای فریب افکار عمومی در 11 سپتامبر علیه مردم خود اقدام تروریستی انجام داد، مردمی که پشت نهضت مقاومت منطقه هستند، در میادینی حضور دارند که قدرت آمریکا در آنجا متمرکز شده است.


انتهای پیام/4034/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته