دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 دی 1398 - 16:24
مسئول محور غرب الانبار حشدالشعبی:

عاملان جنایت ترور سردار سلیمانی باید هزینه بدهند

مسئول محور غرب الانبار حشدالشعبی تأکید کرد که عاملان جنایت ترور فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید هزینه بدهند.
کد خبر : 464954
20190121_090545.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از المیادین، «قاسم مصلح» با بیان اینکه جنایت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا نقض حاکمیت عراق است، گفت: این جنایت ناتوانی و عجز آمریکا را نشان داد. من چنین تشییعی را در تاریخ ندیده بودم، این شهدا برای حفظ جان و مال مردم تلاش‌های زیادی کردند.


وی افزود: ما با شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس، نایب‌رئیس حشدالشعبی در جبهه‌های جنگ زندگی کردیم و رأفت و مهربانی در آنها دیدیم، به پاسداشت همین رفتار انسانی عشایر عراق امروز در بصره پرچم‌های قرمز را با هدف انتقام گرفتن برافراشته کردند.


مسئول محور غرب الانبار حشدالشعبی با تأکید بر اینکه عاملان جنایت ترور سردار سلیمانی باید هزینه بدهند، تصریح کرد: امروز ایالات متحده آمریکا نمی‌تواند فرودگاه جدیدی در پایگاه عین‌الاسد برای هواپیماهای خود بسازد. واشنگتن زیرساخت‌های عراق را ویران و ثروت‌های آن را غارت کرد. ما هیچ بازسازی‌ای از آمریکا ندیدیم، آنها از تروریسم حمایت کردند و تروریست‌ها را به عراق آوردند.


مصلح گفت: از حکام خلیج فارس می‌خواهم که به گذشته بازگردند و نگاه کنند که آمریکا چگونه حاکمانی را که خود ساخته بود، رها کرد. تحرکات نیروهای آمریکایی در عراق ناشی از ترس ضربات قریب‌الوقوع مقاومت است.


انتهای پیام/4106/4033/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته