دستورالعمل بازاریابی محصولات و خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بابک نگاهداری معاون دانشگاه و رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل بازاریابی محصولات و خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی را به رؤسای استانها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.
نگاهداری در این دستورالعمل تأکید کرد: اهتمام ویژه به فعالیتهای بازاریابی در فروش محصولات و ارائه خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی توسط واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی میتواند منجر به افزایش سهم درآمدهای غیرشهریهای شود و این دستورالعمل به منظور تسهیل و تسریع فرآیندها و مشخص کردن خط مشی اصلی و ایجاد وحدت رویه در واحدهای دانشگاهی درخصوص بازاریابی محصولات و خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی ابلاغ میشود.
ایجاد فضای جذب مشتری با توجه به وجود یک بستر منسجم و یکپارچه برای استفاده بهینه از تجهیزات، توسعه سهم بازار خدمات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و کارگاهی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، هدفمندسازی و برنامهریزی مناسب سالانه بازاریابی و ارائه خدمات تخصصی، تسهیل و تسریع فرآیندها شناخت بازار و ارائه خدمات تخصصی آزمایشگاهی و کارگاهی و... ازجمله اهداف ابلاغ این دستورالعمل است.
دستورالعمل بازاریابی محصولات و خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی که به تفصیل تدوین شده، در اختیار تمامی واحدها و مراکز دانشگاهی قرار گرفته و شامل مواردی ازجمله دامنه کاربرد، سطح مسئولیتها و اقدامات، ساختار سازمانی و فرآیند اجرایی، فناوریهای مورد استفاده در بازاریابی، ضوابط و مقررات مالی و... است.
انتهای پیام/4040/
انتهای پیام/