دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 دی 1398 - 09:48
لاریجانی:

200 میلیون یورو به سپاه قدس برای مقابله با آمریکا اختصاص می‌یابد

رئیس مجلس شورای اسلامی از تخصیص 200 میلیون یورو از صندوق توسعه ملی برای کمک به سپاه قدس خبر داد.
کد خبر : 464808
201802104712965551.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی درباره طرح انتقام سخت که در مجلس تصویب شد، اظهار کرد: در قانون قبلی که آمریکایی‌ها سپاه پاسداران را به عنوان «سازمان تروریستی» اعلام کردند و در اردیبهشت سال جاری به تصویب رسید، «سنتکام» و «فرماندهی مرکزی آمریکا» به عنوان گروه های تروریستی معرفی شدند.


وی افزود: «امروز با اقدام سفاکانه آمریکا در ترور سردار سلیمانی که رئیس جمهور آمریکا مسئولیت آن را پذیرفت، این قانون را اصلاح  و اعلام می‌داریم که کلیه اعضای پنتاگون، فرماندهان، عاملان و آمران شهادت سردار سلیمانی به عنوان نیروهای تروریستی شناسایی می‌شوند».


رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در ادامه اصلاح این قانون، مقرر شد «فقط برای دو ماه، مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو از صندوق توسعه ملی در راستای حمایت از نیروی قدس سپاه، به این نیرو اختصاص یابد».


وی اضافه کرد: «آمریکایی‌ها چه پیام این خروش میلیونی را بفهمند یا خود را به خواب بزنند، تأثیری در واقعیت بیرونی نمی‌گذارد و تنها اگر صدای ملت‌های منطقه را بشنوند، خود را از هزینه‌های بیشتر رهانیده‌اند».


لاریجانی با اشاره به اینکه اخیرا رئیس جمهور آمریکا حرف نسنجیده دیگری زده مبنی بر اینکه 50 نقطه فرهنگی ایران را بمباران می‌کند، عنوان کرد: «هرچه وزیر خارجه بی خرد او تلاش کرد که سخنان بی معنای او را روتوش کند، موفق نشد و مجدداً ترامپ همان عبارات مبتذل را بیان کرد».


وی تصریح کرد: «آقای ترامپ! این منطق ها باعث اخراج شما از منطقه می شود. مقاومت بی‌جا نکنید که هزینه‌های زیادی را برای ملت آمریکا تدارک می‌‌کند».


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته