دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دختر سردار سلیمانی:

آقاجان نکند شهادت پدرم ناراحتی به چهره شما بیاورد/ ترامپ دیوانه، خیال نکن همه چیز تمام شد

زینب سلیمانی در مراسم تشییع پیکر مطهر پدرش گفت: آمریکا و صهیونیسم بدانند شهادت پدرم موجب بیداری فطرت انسان‌ها در جبهه مقاومت شده و روزگار آنان را تیره و تار و خانه‌های عنکبوتی آنها را فرو خواهد ریخت.
کد خبر : 464653
65744_868.jpg

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، زینب سلیمانی دختر حاج قاسم سلیمانی در محضر رهبر انقلاب گفت: پدرم بیش از 40 سال در کشتی عاشورا با شوق شهادت در نبرد شجاعانه با دشمنان پیکار کرد.


وی افزود: او پدری دلسوز برای فرزندانش و فرزندان همه شهدا بود.


سلیمانی با اشاره به اینکه او سرباز فداکار ولایت بود، خطاب به رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: آقاجان نکند شهادت پدرم ناراحتی به چهره شما بیاورد.



وی اضافه کرد: ترامپ دیوانه، بدان راه مقاومت و سردار سلیمانی ادامه دارد و امروز برای خانواده سربازان آمریکایی روز دردناکی است.


وی افزود: حاج قاسم بزرگترین مرد راهبردی در محاسبه قدرت و رفتار دشمن بود و در جنگ‌ها و نبردها عشق شهادت او را به نزدیک‌ترین خط مبارزه با دشمن ترغیب می‌کرد. ایمان او به خدا دشمن را در دید ناچیزی می‌نمایاند. 


دختر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با تاکید بر اینکه پدرم خواب راحت را از چشم تمام ستمگران، مستبدان و تکفیری‌ها ربوده بود، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی آشیانه صهیونیسم، تکفیر و نظام سلطه را هم اینک نیز می‌لرزاند. امروز اندیشه و جهاد پدرم جبهه مقاومت را به مکتبی نهادینه شده و پیروز تبدیل کرده است. جهانیان پیام جهاد و اندیشه سلیمانی را فهمیده و ذلت نظام سلطه و صهیونیسم و تکفیر را مقابل آن جهان دیدند.


وی افزود: آمریکا باید بداند که عاشورا منشا قدرت مجاهدین و آزادی‌خواهان و موجب وحشت دشمنان اسلام و انسانیت است. شاگردان مکتب امام خمینی و امام خامنه‌ای در کلاس درس جهاد و اخلاص سلیمانی تربیت شده‌اند و تا زنده‌اند شاگردان دیگری را تربیت و موجب رعب و وحشت مضاعف سلطه‌گران و تکفیریان خواهند بود. 


وی اضافه کرد: دیروز جهانیان استقبال گرم مردم عراق و ایران را برای تشییع ابومهدی و پدرم دید و امروز ایران پیام خود را به تمام دنیا خواهد رساند.


زینب سلیمانی هشدار داد: خانواده‌های سربازان آمریکایی در قلب آسیا که شاهد ذلت آمریکا در نبردهای سوریه، یمن و عراق هستند در انتظار مرگ فرزندان‌شان روزهای‌شان را سپری خواهند کرد.


وی تاکید کرد: ترامپ دیوانه که خود نماد جهل و بازیچه دست صهیونیسم هستی، خیال نکن با شهادت پدرم همه چیز تمام خواهد شد. پدرم پدری داشت که در کنارش ایستاد و ما هم همانند پدرم، در کنار او (رهبر معظم انقلاب) خواهیم ایستاد.


انتهای پیام/4082/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته