دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رستاخیر تهران؛

آغاز مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت/ تهران تخت سلیمان سرداران اسلام شد

مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای حمله تروریستی آمریکا در بغداد، با حضور گسترده مردم در دانشگاه تهران آغاز شد.
کد خبر : 464643
533A0446.jpg

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای حمله تروریستی آمریکا در بغداد، با حضور گسترده مردم در دانشگاه تهران آغاز شد.


هم اکنون نیز خیابان های اطراف دانشگاه تهران مملو از جمعیت بوده و مردم با دردست داشتن پرچم ایران و تصاویر شهدای اخیر، شعارهای مختلفی نظیر «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر داده و خواستار انتقام سخت خون این شهدا هستند.


براساس برنامه اعلام شده، قرار است رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر پاک این شهدا نماز بخوانند.


در طول مسیر تشییع، موکب ها و ایستگاه های متعدد صلواتی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.


پیکر شهدا پس از قرائت نماز، بردوش مردم قدرشناس تهران از میدان انقلاب تا میدان آزادی تشییع خواهد شد و سپس به قم منتقل می‌شود.


نقش‌های ماهواره‌ای ترافیک بسیار سنگین در شهر تهران  را نشان می‌دهد. متروهای تهران مملو از جمعیت است. مردم شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و انتقام سر می‌دهند.



پیکر مطهر این شهدا (شنبه) به ترتیب در حرمین کاظمین (ع)، بغداد، کربلای معلی و نجف اشرف در جوار حرم امیرالمومنین (ع) تشییع شد و امروز پس از ورود به کشور، ابتدا در اهواز و سپس در مشهد مقدس و در آستان قدس رضوی با حضور با شکوه مردم قدرشناس تشییع شد.



ساعت ۸ صبح امروز نماز بر پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی مهندس و یاران باوفای شهدای سرداران مقاومت با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار می‌شود.  پس از تشییع و تکریم پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی توسط مردم شهید پرور تهران، پیکر این سردار مقاومت جهت وداع به قم منتقل و سپس جهت تدفین در روز سه شنبه به کرمان منتقل می‌شود. همچنین بر اساس اعلام الحشد الشعبی پیکر ابومهدی المهندس پس از تشییع جهت تدفین در قبرستان وادی السلام به نجف اشرف در عراق منتقل می‌شود.


مراسم تشییع پیکر پاک سپهبد شهید قاسم سلیمانی در مشهد


امروز کلیه مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات استان تهران بنا به دستور هیئت دولت تعطیل اعلام شده است. جمعیت هم‌اکنون در جلوی درب دانشگاه تهران به صورت متراکم حضور دارند و ضمن سردادن شعارهای ضدآمریکایی و ضد اسرائیلی، منتظرند تا مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهیدان مقاومت آغاز شود.


از دیگر مسائل قابل توجه دست نوشته های زیادی با هشتگ #انتقام_سخت و با مضمون ضرورت اقدام متقابل در برابر اقدام تروریستی آمریکاست که مردم در دست دارند.



انتهای پیام/۴۰۸۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته