دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 دی 1398 - 09:31
حجت الاسلام آزادیخواه در گفتگو با آنا:

رفتار ترامپ در عملیات ترور نظامی را صرفاً باید با عمل متقابل نظامی پاسخ گفت

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: عمل شوم آمریکا در ترور سردار سلیمانی باید از طریق نظامی پاسخ داده شود،‌ چرا که رفتار نظامی را صرفاً با عمل متقابل نظامی باید پاسخ گفت.
کد خبر : 464548

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا‌، با اشاره به اینکه افرادی در جناح خاص سیاسی ادعا می‌کنند که صاحب ایده هستند و نظرشان این است که تعامل با آمریکا از مسیر دیپلماتیک و مذاکره جلو برود متوجه آنچه در اطرافشان می‌گذرد نیستند، اظهار کرد: اینها 6 سال وقت کشور را صرف مذاکره‌ای کردند که هرگز محقق نشد.


وی افزود: اینها متوجه نیستند آمریکایی‌ها اگر اهل مذاکره بودند خون سردار مظلوم ما را بر زمین نمی‌ریختند، گفت: وقتی ترامپ رسماً از ترور سپهبد سلیمانی دفاع می‌کند معنایش این است که آنان خوی خونریزی و سفاکی دارند و در مذاکره با آن هیچ منطقی پیش نمی‌رود.


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این بدان معنا نیست که جمهوری اسلامی ایران اهل مذاکره نیست، اما مذاکره در صورتی کاربرد دارد که کشور دوم هم اهل مذاکره باشد.


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: عمل شوم آمریکا در ترور سردار سلیمانی باید از طریق نظامی پاسخ داده شود،‌ چرا که رفتار نظامی را صرفاً با عمل متقابل نظامی باید پاسخ گفت.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته