دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آبان 1394 - 10:30
دکتر میرساردو دراولین یادواره شهدای گمنام واحد گرمسار:

شهدای گمنام واقعاً برای واحد گرمسار برکت بودند و مدیون خانواده شهدا هستیم

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در مراسم اولین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار گفت: شهدای گمنام واقعاً برای واحد گرمسار مایه برکت بودند و ما همیشه مدیون شهدا و خانواده های شهدا هستیم.
کد خبر : 46421

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در مراسم اولین یادوارده شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار گفت: شهدای گمنام واقعاً برای واحد گرمسار مایه برکت بودند و ما همیشه مدیون شهداء و خانواده های شهداء هستیم.



در این یادواره که با حضور پرشور اساتید، کارکنان، دانشجویان، مردم و مسئولین برگزار شد دکتر میرساردو ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و خیر مقدم به خانواده های معظم شهداء، فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و کلیه میهمانان و شرکت کنندگان در این مراسم معنوی گفت: مطمئناً روح پرفتوح امام راحل و رهبر کبیر انقلاب(ره) همواره همراه شهدای گمنام است.


وی فرماندهان و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای انتظامی را دو نیرو و بازوی انقلاب برشمرد و افزود: این دو نیرو همواره به همراه سایر مسئولین شهرستان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار را در برگزاری برنامه های مختلف یاری نموده اند.



دکتر میرساردو با تشکر از دست اندرکاران برگزاری اولین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، دانشجویان، کارکنان و اساتید گرامی گفت: این شهداء واقعاً برا ی این دانشگاه برکت بودند و ما امروز اینجا گرد هم آمده ایم که به نسل امروز و فردا بگوئیم و یادآوری کنیم که مبارزه رزمندگان اسلام تمام نشده و مبارزه ادامه دارد و رزمندگان ما در جای جای دنیا در حال مبارزه هستند و مبارزه فقط در میدان نبرد نیست و ما میدان های زیادی داریم که در آنها رزمندگان ما در حال نبرد هستند.


سرپرست واحد گرمسار با عرض تسلیت به خانواده های معظم شهدای مدافع حرم گفت: "من تسلیت عرض می کنم به خانواده هایی که فرزندانشان در حفاظت از حرم مطهر حضرت زینب (س) به شهادت رسیدند و قدردان همه شهدای گرانقدر هستیم".



اولین یادواره دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، با حضور امام جمعه گرمسار، جمعی از یادگاران دفاع مقدس، مسئولین، خانواده های معظم شهدا، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، اساتید، کارکنان و دانشجویان در جوار پاک و مطهر شهدای گمنام واحد گرمسار، همراه با عطر افشانی و گلباران قبور مطهر دو شهید گمنام برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته