دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آبان 1394 - 17:23

نفرات برتر جشنواره ورزش‌های همگانی دانشجویان واحد بجنورد معرفی شدند

سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد بجنورد گفت: فعالیت‌های ورزشی ابزار مؤثر برای پرورش جسم و روح و ارتقای فرهنگ، تربیت و اخلاق است.
کد خبر : 46407

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر ملیحه اختری در حاشیه برگزاری دومین جشنواره ورزشی دانشجویی درون دانشگاهی، با توجه به اهمیت توسعه فعالیت‌های ورزشی در شکل‌گیری هویت صحیح جوانان اظهار کرد: فعالیت‌های ورزشی ابزار مؤثر برای پرورش جسم و روح و ارتقاء فرهنگ، تربیت و اخلاق است که در شکل گیری هویت صحیح فرد به ویژه جوانان نقش بسزایی دارد.


اختری خاطرنشان کرد: توجه به اهمیت فعالیت‌های ورزشی در زندگی روزمره به عنوان بخشی از نیاز ساختاری انسان باید موردتوجه همه افراد جامعه اعم از زن و مرد و در هر رده سنی باشد زیرا جامعه زمانی قادر است راه ترقی و تکامل را طی کند که متشکل از افراد سالم، با نشاط و سرزنده باشد.


سرپرست معاون فرهنگی و دانشجویی با تاکید بر ورزش دانشگاهی افزود: پرداختن به ورزش دانشگاهی از جمله فعالیت‌هایی است که می‌توان با برنامه ریزی مدون با صرف هزینه‌های نه چندان سنگین فرصت‌های مناسبی را برای پرکردن اوقات فراغت دانشجویان در کنار برنامه‌های درسی، اجتماعی و فرهنگی متناسب با نیازهای دانشجویی فراهم کرد.


مسابقات ورزشی دانشجویان پسر هفته آینده در رشته های طناب زنی، بارفیکس، شنا سوئدی و پرتاب آزاد بسکتبال، فوتبال دستی و مکعب روبیک برگزار خواهد شد

وی با توجه به برگزاری دومین جشنواره ورزشی دانشجویی درون دانشگاهی اظهار کرد: با توجه به بخشنامه سازمان مرکزی مبنی بر برگزاری جشنواره ورزشهای همگانی، دومین دوره جشنواره ورزشی دانشجویی در رشته‌های طناب زنی سرعتی، طناب‌زنی استقامتی، بارفیکس، شنا سوئدی و پرتاب آزاد بسکتبال با حضور بیش از 100 نفر از دانشجویان دختر در رشته‌های مختلف برگزار شد و پس از رقابت، نفرات برتر معرفی شدند.


اختری خاطرنشان کرد: مسابقات ورزشی دانشجویان پسر نیز هفته آینده در رشته های طناب زنی، بارفیکس، شنا سوئدی و پرتاب آزاد بسکتبال، فوتبال دستی و مکعب روبیک برگزار خواهد شد.


نفرات برتر جشنواره ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر: طناب زنی سرعتی: مقام اول: مینا صابری، مقام دوم:محدثه محمدپور، مقام سوم:فاطمه باقری


طناب زنی استقامتی: مقام اول: مینا صابری، مقام دوم:محدثه محمدپور، مقام سوم:مایسا مرادی


شنا سوئدی: مقام اول: فاطمه باقری، مقام دوم:نسیبه شریفیان، مقام سوم: مایسا مرادی


بارفیکس: مقام اول: شکوفه رستمی، مقام دوم:اعظم آذین مقدم،مقام سوم: پرستو روشندل


پرتاب آزاد بسکتبال: مقام اول: محدثه بابایی، مقام دوم: شکوفه رستمی، مقام سوم: پریناز سوختانلو


سرپرست اجرایی مسابقات: فاطمه فرخی، داور: آیدارمضان زاده، الهام مرادقلی


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته