دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

محمد ایران‌پوریان: این نتیجه از باخت چیزی کم نداشت/ عدم تمرکز کار دستمان داد

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: این نتیجه از باخت برایمان بدتر بود و عملکرد ضعیف 10 دقیقه آخر بازی تنها به دلیل عدم تمرکزمان بود.
کد خبر : 46402

محمد ایران پوریان در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرنگار آنا، در خصوص تساوی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان، اظهار داشت: «ما متاسفانه بازی خوبی را انجام ندادیم و می توان گفت یکی از بدترین بازی های تراکتور سازی در سال های اخیر بوده است. بازی با نتیجه چهار بر یک دنبال می شد و حریف حرفی برای گفتن مقابل تراکتور سازی نداشت. باید سه امتیاز را کسب می کردیم تا در جدول رده بندی روند صعودی خود را ادامه دهیم ولی در دقایق پایانی با عدم تمرکز، نتیجه را از دست دادیم.»


وی افزود: «ما با تمام قدرت به میدان آمده بودیم تا سومین پیروزی متوالی را کسب کرده و هواداران را خوشحال کنیم. ما حتی می توانستیم گل های بیشتری نیز به ثمر برسانیم ولی شرایط به گونه دیگری پیش رفت. این نتیجه برایمان از باخت بدتر بود و در واقع ما بازی را باختیم.»


ایران پوریان درباره دیدار پیش روی تیم مقابل صبای قم در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر، بیان کرد: «باید از همین امروز از فکر این بازی بیرون بیاییم و به فکر ادامه مسابقات باشیم. تمام تمرکزمان را به کار خواهیم گرفت و امیدوارم در دیدار پیش رو سه امتیاز را کسب کرده و نتیجه بسیار بد مقابل ذوب آهن را جبران کنیم.»


کاپیتان سرخ پوشان تبریزی در خصوص هواداران تیمش، گفت:« من از طرف خودم و کلیه بازیکنان، عذرخواهی می کنم زیرا دیروز حمایت بسیار خوبی از تیم داشتند ولی شرمنده آنها شدیم و من به آنها قول می‌دهم که در ادامه هر چه در توان داشته باشیم برای خوشحالی آنها انجام خواهیم داد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته