دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آبان 1394 - 16:22

ترنجستان بهشت، میزبان «سلامِ ماه» می‌شود

ترنجستان بهشت، روز یکشنبه 19 مهر میزبان جشن «سلام ماه» ویژه شاعران و نویسنده متولد مهرماه و شهریورماه خواهد بود.
کد خبر : 46398

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط‌عمومی نشر شهرستان ادب، سلسله برنامه های «سلام ماه» که به جشن تولد شاعران و نویسندگان هر ماه اختصاص دارد از فروردین ماه 1394 در موسسه شهرستان ادب آغاز شد و با استقبال خوبی از جانب شاعران و نویسندگان و همچنین اهالی فرهنگ روبرو شد حال بعد از گذشت شش ماه اولین جلسه نیمه دوم سال با مشارکت فروشگاه ترنجستان بهشت برگزار می‌شود.


بزرگان و پیشکسوتانی از شاعران و نویسندگان مطرح کشور و نام های آشنایی از جمله سیدعلی موسوی­‌گرمارودی، محمدعلی بهمنی، حاج علی انسانی، محمدرضا عبدالملکیان، جواد محقق، عباسعلی براتی­‌پور، محمدرضا سهرابی نژاد، سعید حدادیان، سیدرضا محمدی، مصطفی محدثی خراسانی، جواد محقق، حمیدرضا شکارسری، غلامرضا طریقی، حمیدرضا شاه‌آبادی، علی داوودی، محمود حبیبی کسبی، حامد عسکری، یوسف قوجق، سید وحید سمنانی، مجید سعدآبادی و... از جمله شاعران و نویسندگانی هستند که تا به حال در جلسات «سلام ماه» حضور پیدا کرده‌­اند.


«سلام ماه» در این برنامه میزبان شاعران و نویسندگان مطرح کشور خواهد بود که تا کنون حضور سعیدبیابانکی، فاضل نظری، حبیب احمدزاده، مصطفی علیپور، ،سیداکبر میرجعفری، فریبا یوسفی، و... در این برنامه قطعی شده است.


همچنین در این برنامه کانون ادبی ترنجستان رسما شروع به فعالیت می­کند. فروشگاه ادبی ترنجستان به واسطه طراحی منحصر به فرد و فضای مناسب و تنوع عرضه کتاب و محصولات فرهنگی توانسته است مورد توجه علاقه مندان این عرصه قرار گیرد. این فروشگاه قصد دارد با راه اندازی این کانون در قالب جلسات هفتگی شعر و همچنین محافل نقد و بررسی کتاب و شعر خوانی بیش از پیش در این عرصه فعال باشد.


جشن «سلام ماه» یکشنبه 19 مهرماه از ساعت 17:30 در محل کتابفروشی «ترنجستان بهشت» واقع در خیابان شریعتی بالاتر از حسینیه ی ارشاد برگزار خواهد شد. حضور در این جشن برای علاقمندان آزاد می‌باشد.


انتهای پیام/

برچسب ها: شهرستان ادب
ارسال نظر
هلدینگ شایسته