دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

مهدی رجب‌زاده: پنالتی روی من گرفته نشد/ گل محمدی حق داشت عصبانی شود

مهاجم تیم ذوب آهن گفت : داور خطای پنالتی در نیمه اول را روی من نگرفت و گل محمدی هم به نشانه اعتراض کتش را شوت کرد.
کد خبر : 46377

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، مهدی رجب‌زاده پس از تساوی ارزشمند تیمش مقابل تراکتورسازی در تبریز اظهار داشت: «تا به حال در کل دوران فوتبالم تجربه چنین نتیجه ای را نداشتم. بازی بوده که شکست سه بر صفر را با برد چهار بر سه عوض کردیم اما چهار بر یک را هرگز چهار بر چهار نکرده بودیم. در این بازی هم در حالی که تراکتور از ما پیش افتاد موفق شدیم به خوبی به بازی برگردیم و کار را با زدن سه گل در دقایق پایانی به تساوی بکشانیم و من به خاطر این تساوی ارزشمند که چیزی از برد کم نداشت به بچه های ذوب آهن تبریک می گویم.»


وی افزود: «چهار گلی که برابر تراکتور خوردیم در شایستگی های ذوب آهن نبود، در جریان بازی هم ما و هم آنها موقعیت داشتند ولی خدا را شکر که توانستیم تبریز را با یک امتیاز ارزشمند ترک کنیم. بچه های ما با غیرت و مردانه بازی کردند و موفق شدند گل چهارم را در دقیقه 94 به ثمر برساندند.»


مهاجم ذوب آهن در مورد دلیل دریافت سه گل پی در پی از سوی تیم تراکتور را اینگونه بیان کرد: «این نتیجه به تفکرات سرمربی و نحوه بازی بازیکنان حریف بر می گردد و به ندرت در فوتبال چنین اتفاقی رخ می دهد. گل دوم بسیار روحیه بخش بود و ما را به بازی بازگرداند البته بعد از گل چهارم تیم تراکتور شیرازه تیم ما از هم نپاشید و توانستیم با روحیه بالایی که بعد از گل دوم به دست آوردیم به بازی برگردیم و کار را به تساوی بکشانیم.»


رجب زاده در خصوص عصبانیت شدید یحیی گل محمدی در این دیدار تاکید کرد:« به هر حال فشار روی گل محمدی بسیار زیاد است و در چند هفته اخیر شاهد اشتباهات داوری به ضرر تیم مان بودیم و در این بازی نیز داور بازی یک خطا روی من در محوطه جریمه را ندید که موجب عصبانیت سرمربی تیم مان شد و او کتش را شوت کرد. البته من صحنه را ندیدم اما بعد متوجه شدم که داور به گل محمدی گفت آرام باشد به هر حال اشتباهات تاثیر گذار در بازی گل محمدی را که مربی آرامی هستند را نیز مجبور به واکنش می کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته