دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 دی 1398 - 13:29
رئیس شورایاری منطقه فرحزاد:

شهرداری تهران با احداث اکوپارک مالکیت خصوصی مردم را نادیده می‌گیرد

رئیس شورایاری منطقه فرحزاد در خصوص طرح موسوم به اکوپارک که توسط شهرداری تهران در حاشیه رود دره فرحزاد اجرا می‌شود، گفت: نحوه اجرای این طرح بی‌توجهی به مالکیت خصوصی افرادی است که در مجاورت رودخانه فرحزاد قرار دارند.
کد خبر : 463748
3317553.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا رحیم فرحزادی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح مجموعه پروژه‌های شهرداری منطقه ۲ تهران که در مجموعه شهدای فرحزاد برگزار شد، در خصوص طرح موسوم به اکوپارک که توسط شهرداری تهران در حاشیه رود دره فرحزاد اجرا می‌شود،  اظهار کرد: آنچه در اجرای این طرح در حال به اجرا درآمدن است بی‌توجهی به مالکیت خصوصی افرادی است که در مجاورت رودخانه فرحزاد قرار دارند.


وی با بیان این‌که محله فرحزاد به دلایل مختلف دارای سند رسمی نیست، افزود: در حال حاضر با همکاری آبفا، نیروی انتظامی و شهرداری منطقه ۲ ساماندهی رود دره فرحزاد به‌منظور تأسیس اکو پارک در حال انجام است و این در حالی است که هیچ اعتنایی نسبت به اسناد، تصرفات و متملکات مردم در این منطقه نشده است.


رئیس شورایاری منطقه فرحزاد ضمن اشاره به این مطلب که برای توجه به حقوق مردم نیازمند تعریف ساز و کاری هستیم از مدیریت شهری خواست طرح موسوم به اکو پارک متوقف شود.


فرهادی در ادامه به برخی از مطالبات شورایاری منطقه فرحزاد همچون تعریض خیابان امام زاده داوود، لزوم دسترسی مستقیم به منطقه فرحزاد که به واسطه اتوبان یادگار امام مسدود شده و  همچنین ساماندهی صدور مجوزهای ساخت و ساز اشاره کرد.


گفتنی است چهارمین دوره از مجموعه پروژه‌های شهرداری منطقه ۲ شهرداری تهران که بخشی از آنها شامل مجموعه ورزشی شهدای فرحزاد، پیست اسکی چهارفصل (بوستان پرواز)، مجموعه ورزشی شهید لشکری و سالن ورزشی محله ایوانک است، صبح امروز با حضور رئیس شورای اسلامی شهر تهران و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر در مجموعه شهدای فرحزاد به بهره‌برداری رسید.


انتهای پیام/۴۱۰۵/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته