دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 دی 1398 - 10:42

شهرهای زیبای شمال ایران کدامند ؟

می توان گفت بسیاری از گردشگران داخلی و همچین توریست های خارجی برای یک بار هم که شده یکی از شهرهای شمالی ایران را برای مقصد سفر خود انتخاب کرده اند . ما میخواهیم سه شهر پر طرفدار گردشگری ایران را معرفی کنیم . میدانید این سه شهر زیبای شمال ایران کدامند ؟
کد خبر : 463697
3.jpg

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر واحد بازرگانی خبرگزاری آنا، با گروه تخصصی ایرانگردی و اجاره ویلای لوکس ویلا همراهی کنید تا در این سفر کنار هم اوقات خوشی را داشته باشیم . 



زیبایی های شمال ایران را بشناسید
برای رسیدن به شهرهای شمالی ایران و استان مازندران مسیرهای مختلفی ساخته شده . جاده هراز پر پیچ و خم ، جاده فیروزکوه زیبا و جاده چالوس بی مثال .
این بار از جاده چالوس پیش می رویم . برای دسترسی به این جاده زیبا کافیست به کرج بروید و از آنجا تابلو چالوس را دنبال کنید . اگر در فصل سرد عازم این جاده هستید حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشید و با باک پر به جاده بزنید . 
جاده چالوس و رانندگی در این مسیر می تواند بسیار لذتبخش باشد . با آرامش رانندگی کنید و دیدنی های این راه پر پیچ و خم و سرسبز و گاهی مه آلود و برفی را تماشا کنید . مسافرت شما به زیباترین شهرهای شمالی ایران آغاز شده است . 
در مسیر جاده چالوس شما از روستاها و بخش های زیادی میگذرید . منطقه کندوان و سیاه بیشه و در آخر میدان معروف مرزن آباد که مرکز خرید سوغات شمال است . در امتداد جاده حرکت کنید و به شهر زیبای چالوس برسید . اما در این مقاله مقصد ما چالوس نیست . از چالوس به سمت غرب بروید . ما این بار میخواهیم در مورد شهرهای پرطرفدار و زیبای نمک آبرود ، متل قو و رامسر صحبت کنیم . 



مناطق دیدنی نمک‌آبرود
بعد از چالوس اولین منطقه‌ای که می‌بینید نمک‌آبرود است . شهری با کوه‌های جنگلی و ساحلی زیبا و مجتمع اقامتگاهی ، تفریحی و توریستی پرطرفدار .نمک‌آبرود مقصد گردشگری بسیاری از مسافران شمالی کشور است که جز شهرهای زیبای شمالی ایران می‌باشد .نمک‌آبرود دارای مناطق دیدنی و گردشگری بسیاری است .
یکی از محبوب‌ترین مناطق دیدنی نمک‌آبرود تله‌کابین نمک‌آبرود است که هر هفته شاید میزبان هزاران نفر از مسافران داخلی و خارجی باشد . تله‌کابینی که در میان کوه‌های جنگلی اوج می‌گیرد و شما می‌توانید بر فراز کوه‌ها نظاره‌گر دریای بی‌کران خزر باشید . 
از دیگر امکانات تفریحی نمک‌آبرود می‌توان به سورتمه مجتمع تفریحی ، باشگاه پینت بال در جنگل ، تفریحات آبی هیجان‌انگیز ، سایت پرواز با هواپیماهای دونفره و همچنین موتورسواری با  موتورهای چهارچرخ نام برد . هرکدام از این تفریحات هیجان خاص خود رادارند و در آب‌وهوای فوق‌العاده نمک‌آبرود می‌توانند لحظات بسیار خوشی را برای شما عزیزان بسازند . 
اجاره ویلا در نمک‌آبرود
برای اجاره ویلا در نمک آبرود نیازی نیست نگران باشید . افراد بسیاری را در کوچه‌ها و خیابان‌های این شهر می‌بینید که با تابلوی اجاره ویلا در دست جلوی شمارا می‌گیرند و ویلاهای خود را به شما معرفی می‌کنند . همچنین شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای کمتر قبل از مسافرت خود و به‌صورت اینترنتی ویلای دلخواه خود را رزرو نمایید . یکی از وب‌سایت‌های که این امکان را برای شما فراهم کرده است ؛ لوکس ویلا می‌باشد که شما می‌توانید برای اجاره ویلا در نمک‌آبرود از این سایت دیدن نمایید . 



مناطق دیدنی متل قو
از نمک‌آبرود خارج شوید و بازهم به سمت غرب برانید . با رانندگی کمتر از 15 دقیقه برج‌های عظیم زاده متل قو را خواهید دید . به شهر متل قو (سلمان شهر ) خوش‌آمدید . متل قو را می‌توان مرکز تفریحات آبی شمال ایران دانست . در پلاژ ساحلی کنار برج‌های دوقلوی متل قو می‌توانید جوانان و خانواده‌هایی را ببینید که سوار بر موتورهای چهارچرخ در ساحل موتورسواری می‌کنند و یا افرادی را ببینید که جلیقه نجات بر تن کرده‌اند و خود را برای استفاده از تفریحات آبی آماده می‌کنند . جت اسکی هیجان‌انگیز و لذت لغزیدن بر روی امواج دریا ، پاراسل دوست‌داشتنی که از ارتفاعی زیاد ترکیبی از کوهستان جنگلی و دریای زیبای خزر را ببینید و قایق‌سواری و حس دل‌نشین باد و قطره‌های آب بر روی پوست صورتتان . متل قو یعنی ادغام آرامش و هیجان در طبیعتی زیبا .
    
اجاره ویلا در متل قو
متل قو را می‌توان جز شهرهای تازه‌ساز و بسیار مدرن شمالی ایران دانست . ویلاهای لوکس در این منطقه به نسبت دیگر شهرهای شمالی ایران تعداد قابل‌توجهی دارد . اما نگران قیمت‌های نباشید . شما می‌توانید برای اجاره ویلا در متل قو باقیمت مناسب و تمام امکانات از وب‌سایت لوکس ویلا دیدن فرمایید . 



مناطق دیدنی رامسر



به آخرین شهر شمالی و در غربی‌ترین نقطه استان مازندران رسیدیم . شما بعد از گشت‌وگذار در نمک‌آبرود و تخلیه هیجانات خود در متل قو حتماً نیازمند آرامش و لذت بردن از طبیعتی بکر هستید . رامسر را به‌واقع می‌توان جواهری زیبا و چشم‌نواز در میان دیگر شهرهای شمالی ایران دانست . یکی از شهرهای زیبای شمال ایران رامسر است . با طبیعتی بکر ، کوه‌های پوشیده شده از درختان و گیاهان زیبا ، مناطق دیدنی و ییلاق‌های دست‌نخورده و ساحلی تمیز و رویایی ؛ رامسر منتظر شماست . 
تله‌کابین زیبای رامسر نیز یکی دیگر از مجتمع‌های تفریحی پرطرفدار شمال ایران است . وجود هتل بام سبز رامسر در بالای کوه‌ها و اقامت در آن می‌تواند بسیار دلپذیر باشد . مسیر دسترسی به این هتل از طریق تله‌کابین می‌باشد که از میان کوه‌های جنگلی و پردرخت که همراه با صدای پرندگان و زوزه‌های بادی در میان شاخ و برگان می‌پیچد ؛ می‌گذرد .
از معروف‌ترین مناطق که در نزدیکی شهر رامسر قرارگرفته‌اند می‌توان به روستای زیبای جواهر ده و جنگل دال خانی اشاره کرد که هرکدام زیبایی‌های منحصربه‌فرد خود رادارند . 


اجاره ویلا در رامسر
برای اجاره ویلا در رامسر شما حق انتخاب بسیار زیادی دارید . ویلاهای جنگلی می‌خواهید و یا ویلای ساحلی ؟ کلبه‌های جنگلی را می‌پسندید و یا سوییت‌هایی در کنار دریا ؟ هرکدام را که بخواهید ما در اختیار شما قرار خواهیم داد . شما برای اجاره ویلا در رامسر می‌توانید به وب‌سایت لوکس ویلا مراجعه کنید و با کمترین قیمت برای رزرو ویلا اقدام نمایید.


انتهای پیام/
 


انتهای پیام/

برچسب ها: بازرگانی
ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
United States of America
دوشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
۰
عالی بود مقاله تون
هلدینگ شایسته