دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 دی 1398 - 13:15
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل:

مسئله‌یابی و بهینه‌سازی نظام اجرایی کشور در اولویت قرار گیرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل متهم‌پروری را باعث نخبه‌کشی دانست و به جای آن مسئله‌یابی، بهبود و بهینه‌سازی نظام اجرایی کشور را پیشنهاد داد.
کد خبر : 463509
1200IMG_0808.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از واحد اردبیل، اسحاق رسولی صبح امروز در جلسه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار کرد: «هنگام به‌وجود آمدن مشکل، متهم‌پروری ثمره‌ای جز نخبه‌کشی ندارد و  به جای پرداختن به افراد باید مسئله مورد موشکافی قرار گیرد، اساس مشکلات شناسایی و راهکارهای مناسب بررسی شده و نظام اجرایی بهبود یافته و بهینه‌سازی شود.»


وی افزود: «در این ۴۰ سال بسیاری تلاش کردند تا بین مردم و رهبری فاصله بیندازند؛ اما بصیرت ملت و پیوند مستحکم بین مردم و رهبری باعث شده که انقلاب پابرجا بماند و مسیر کشور رو به رشد باشد؛ اما هنوز برخی مشکلات پابرجا هستند. علم می‌گوید در صورتی که جامعه‌ای پس از سال‌ها تلاش نتواند مشکلی را حل کرده باید ساختار شکنی فکری کرده و در مفروضات خود بازنگری کند.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت:‌ «به فرموده حضرت علی(ع) جامعه زمانی ایده‌آل خواهد بود که همه اعضا برای رسیدن به آن  تلاش کنند. در این صورت تعامل بین مردم و مسئولان به وجود خواهد آمد و مشکلات هم قابل حل خواهد بود.»


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته