دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 اسفند 1393 - 09:11
تیم ملی باید مسیر پیشرفت را پله پله بپیماید

شعبانیان: دانشگاه آزاد با شایستگی قهرمان شد

سرمربی تیم والیبال بانوان میزان خراسان درباره قهرمانی تیم دانشگاه آزاد در لیگ برتر والیبال ، گفت: به اعتقاد من این تیم با شایستگی قهرمان شد و امیدوارم نماینده خوبی برای ایران در جام باشگاه‌های آسیا باشند.
کد خبر : 4635

میترا شعبانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،‌ درباره عملکرد تیم والیبال میزان خراسان در سیزدهمین دوره لیگ برتر بانوان ایران ، اظهار کرد: ما در این دوره از رقابت‌ها عنوان چهارم را کسب کردیم که به اعتقاد من عنوان خوبی برای میزان بود زیرا این تیم به نسبت تیم‌های اول تا سوم از نظر مهره پایین‌تر بود.


وی با اشاره به نتایج این تیم در نیم فصل دوم ، گفت: تیم میزان در دور برگشت توانست نتایج بهتری کسب کند با این حال انتظار رتبه بهتری از تیمم نداشتم زیرا بضاعت تیم میزان همین‌قدر بود.


شعبانیان ادامه داد: در این فصل کیفیت تیم‌ها و رقابت‌ها بسیار بالا بود و می‌توان گفت تماشاگرانی که به سالن مسابقات می‌آمدند بازی های خوبی را می‌دیدند. بانوان مشهدی هم در تمام دیدارهای خانگی این تیم از ما حمایت کردند. در طول همه مسابقات تیم میزان به سالن برگزاری مسابقات می‌آمدند و تیم شهر خود را را مورد تشویق قرار می‌دادند.


وی خاطرنشان کرد: من از بازیکنانم رضایت کامل دارم و امیدوارم که در فصل بعدی این رقابت‌ها این تیم چه من باشم چه نباشم نتایج وبی کسب کند.


سرمربی تیم میزان درباره قهرمانی تیم دانشگاه آزاد در این رقابت‌ها گفت: به اعتقاد من قهرمانی حق تیم دانشگاه آزاد بود. این تیم در تمام مسابقات خود با اعتماد به نفس ظاهر می‌شد و خیلی کم اشتباه بود. به نظر من هدف این تیم از ابتدا قهرمانی بود و توانستند با تلاش و یکپارچگی خوبی که داشتند عنوان قهرمانی را با شایستگی کسب کنند.


وی اضافه کرد: برای این تیم در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم نماینده خوبی برای ایران در این مسابقات که شهریور ماه سال آینده برگزار می‌شود ، باشند.


سرمربی سابق تیم ملی والیبال بانوان ایران درباره وضعیت تیم ملی ایران در مسابقات پیش رو گفت: تیم‌های ملی بانوان ایران باید در چندین رقابت مهم شرکت کنند. اطمینان دارم که فدراسیون و مسئولان تیم ملی تمام تلاش خود را خواهند کرد که تیم با آمادگی راهی مسابقات شود و نتایج خوبی کسب کند. تیم ملی ایران باید در هر دوره از مسابقات پیشرفت داشته باشد تا پله پله به سطح تیم‌های آسیایی برسد هرچند کار ساده‌ای نیست.


انتهای پیام/

برچسب ها: میترا شعبانیان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته