ناگفتههایی جذاب از تیشرت
به گزارش گروه رسانههای دیگر خبرگزاری آنا از واحد بازرگانی، داشتن لباسهای زیاد در کمد نمیتواند شما را به یک آدم خوش پوش تبدیل کند بلکه با کمی تخیل و ترکیب لباسهایی که دارید، میتوانید سبک خودتان را در پوشش ایجاد کنید.
در کمدمان چه لباسهایی نگه داریم؟
با خرید تیشرتهایی در چند رنگ و شکل و خرید سویشرت و بلوز آستین بلند که با شلوارهای جین و کتان سِت میکنید، میتوانید چندین تیپ متفاوت ایجاد کنید. امتیاز ویژهای که تیشرت به سایر لباسها دارد این است که با یک شلوار ورزشی، لباس مناسب باشگاه است و با یک کت ساده تبدیل به لباس مناسب برای شرکت در یک مصاحبه کاری میشود. راز محبوبیت این لباس مدرن هم به همین دلیل است و مناسب زندگی شلوغ امروزی است.
محبوبترین رنگ برای تیشرت چیست؟
اگر صاحب یک فروشگاه پوشاک هستید و میخواهید بدانید مشتریهایتان به دنبال چه رنگهایی هستند، یا دوست دارید محبوبترین رنگهای تیشرت را در کمدتان داشته باشید قبل از هر چیزی باید بدانید که رنگهای پرفروش به روند مد بستگی دارند. گاهی اوقات مردم سراغ رنگهایی میروند که خودشان هم فکر نمیکردند روزی دست روی چنین رنگهایی بگذارند. اما خوشبختانه، چندین رنگ وجود دارد که فارغ از روند مد، همیشه در صدر پرفروشها قرار دارند. در اینجا به ترتیب بیشترین رنگهای فروختهشده وجود دارد: سرمهای، سیاه، خاکستری، سفید، سیاه و این ۵ رنگ حدود 2/3 از کل فروش را نشان میدهد؛ بنابراین، تنها با این ۵ رنگ، میتوانید 66٪ نیاز مشتریان خود را برآورده کنید. اگر به پرفروش بودن این رنگها شک دارید نگاهی به رنگ تیشرت اطرافیانتان بیاندازید.
مارک زاکربرگ مثال خوبی برای این ادعا است او همیشه تیشرت خاکستری میپوشد. میشود حدس زد که یک کمد بزرگ پر از تیشرت خاکستری دارد. اما یک مشکل. یک مجموعه با تنها ۵ رنگ جذاب نیست؛ و مهمتر از آن، اینها رنگهای کسلکننده هستند. تصور کنید برای خرید لباس مردانه به یک وبسایت فروش آنلاین تیشرت سر میزنید و فقط با ۵ رنگ تیشرت روبهرو میشوید. این روبهرویی میتواند بسیار ناامیدکننده باشد؛ و چیزی شبیه به نقلقول معروف هنری فورد است که میگوید: «مشترهای ما تا زمانی که خواهان رنگ سیاه باشد میتواند رنگ خودرو خود را انتخاب کند»، زیرا فورد در آن زمان فقط اتومبیلهای سیاه میساخت. بنابراین شما به رنگ بیشتری احتیاج دارید و این مواردی است که توصیه میشود: آبی روشن، سبز، قرمز، زرشکی و نباید این نکته را فراموش کنید که هرچه تعداد رنگهای بیشتری به مجموعه اضافه کنید، شانس بیشتری را برای رضایت تعداد قابلتوجهی از مشتریان خواهید داشت. همچنین فروشگاهتان بسیار جذابتر خواهد بود. وجود رنگهای بیشتر در قفسههای یک فروشگاه، بسیار جذاب است و باعث میشود مشتری بخواهد بیش از یک تیشرت بخرد.
درست است که برخی از رنگها فروش کمی دارند؛ اما اگر این رنگها را ندارید، فروش کلی کمتر خواهد بود؛ و این چیزی است که درک بسیاری از افراد دشوار است. یکی دیگر از عواملی که باید در نظر داشته باشید این است: رنگهایی که مشتریان میخواهند به فصل سال بستگی دارد. در زمستان رنگهای روشن نمیخواهند، اما در تابستان برخی از رنگهای روشن مانند سفید، بژ و آبی روشن را دوست دارند. پس عاقلانهتر این است که خود را با فصل تطبیق دهید. در زمستان، شما میتوانید تیشرتهای سفید و سایر رنگهای روشن را از مجموعه خود حذف کنید. بهاینترتیب، مجموعه شما شبیه یک مجموعه زمستانی خواهد بود؛ اما در تابستان، این رنگهای روشن را اضافه کنید. مجموعه شما فوراً شبیه یک مجموعه تابستانی خواهد بود. اما هرگز فراموش نکنید رنگهای پر جنب و جوش مانند صورتی، نارنجی، زرد و قرمز نه تنها روحیه آدمها را بالا می برند.
وقتی دما افت میکند
وقتی دما افت می کند با خرید سوییشرت و بلوز آستین بلند میتوانید جایگزین خوبی برای تیشرتهای تابستانی پیدا کنید. برای رسیدن به ریشه پیدایش سویشرت و بلوزآستین بلند، باید به آلبامای دهه 1920 میلادی برگردیم، وقتی فرزند بنیامین راسل، صاحب کارخانه لباس زیر، با مشکل روبهرو شد. بنی راسل جونیور، بازیکن فوتبال دانشگاه آلاباما، هر روز نزد پدرش از پیراهنهای پشمی بسیار ناراحت کننده ورزشی شکایت میکرد. چرا که این لباسهای بافتنی پوست بدن را آزار میدادند و خیلی زیاد مستعد کوچک شدن بودند. بنیامین برای ایجاد یک جایگزین راحت، بلوزهای آستین بلند از جنس نخ را جایگزین لباسهای بافتنی کرد. این لباسها خیلی زود بین بازیکنان فوتبال و بیسبال در سراسر کشور پذیرفته شدند. و سپس بین مردم عادی محبوبیت پیدا کردند. به لطف خلاقیت بنیامین راسل امروز میتوانیم در فصلهای سرد سال، بلوز آستین بلند و سوییشرت را جایگزین تیشرت های آستین کوتاه کنید. به خصوص اگر اهل ورزش هستید و میخواهید بعد از کار بدون رفتن به خانه به باشگاه بروید و فرصتی برای به خانه رفتن و تعویض لباس ندارید. ترکیب بلوز آستین بلند و تیشرت همراه با سوییشرت با شلوار جین بسیار عالی میشود.
چطور متفاوت باشیم؟
اما ممکن است این نوع لباس پوشیدن برای خودتان خسته کننده شود با چند ترفند میتوانید از سادگی و تکراری بودن دوری کنید. استفاده از کفش طرح دار به جای کفشهای ساده یا به کاربردن اکسسوری های هیجان انگیز مانند عینک و یا دستبند میتوانید بسیار متفاوت ظاهر شوید بدون اینکه زحمت چندانی به خودتان بدهید. یکی از دم دستترین ترفندهایی که افراد معمولی و غیرمعمولی در مورد لباسهایشان بهکار میبرند تا تفاوت و خلاقیتشان را نشان دهند طراحی روی تیشرت است. چون این کاری است که همه ما میتوانیم انجام دهیم و لازم نیست نیکول کیدمن باشیم و در فستیوال مد فلان دعوت شده باشیم. برای این کار کافی است یک تیشرت ساده بخریم و از دوست طراحمان بخواهیم تا چیزی را که توی سرمان میگذرد را طراحی کند که روی تیشرتمان چاپ کنیم. این طرح میتواند نشانگر علاقهمان به فوتبال باشد یا سریالی باشد که خیلی تحت تأثیرمان قرار داده است. اگر هم خارج نشین باشیم و دلمان برای ایران تنگ شده باشد میتوانیم نیسان آبی یا بقیه چیزهای نوستالژیک را روی تیشرتمان چاپ کنیم و آه بلندی از دوری وطن بکشیم. این طرح حتی ممکن است رتبه کنکور یا اول اسم رفیقمان باشد. کاری که قطعاً از تتو روی دست و بازو درد کمتری دارد و همیشه راه را برای پشیمان شدن باز میگذارد اما از یک چیز مطمئن باشید هرچقدر هم خلاق باشید باز هم از طرحهای عجیبوغریب که آدمها روی تیشرتشان میزنند شگفتزده خواهید شد.
حتی زمانی که در یک نمایشگاه داخلی و یا خارجی شرکت میکنید میتوانید لوگوی خود را روی تیشرت تبلیغاتی چاپ نمایید که تأثیری زیادی روی برند شما خواهد داشت.
تماس با ایران پوشاک
آدرس: تهران ، خیابان فردوسی ، خیابان تقوی ، کوچه بهداشت ، پلاک 6
تلفن تماس: 02166715367
وب سایت : www.iranpooshak.com
" این رپورتاژ آگهی توسط آژانس خبری ایران رپورتاژ نگارش و منتشر شده است."
انتهای پیام/