دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آبان 1394 - 13:05
در رشته عمودپرواز

ربات پرنده دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد مقام دومی مسابقات رباتیک بابل را ربود

تیم ربات پرنده پژوهشکده رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد با نام آرورا به سرپرستی دکترچترایی در یازدهمین دوره مسابقات کشوری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل مقام دوم رشته عمودپرواز (Quadrotor) را به دست آورد.
کد خبر : 46341

به گزارش خبرنگار آنا، رئیس پژوهشکده رباتیک واحد نجف آباد گفت: در این دوره از مسابقات که با هدف ارائه توانمندی­‌های بالقوه و استعدادهای ناب دانش­‌پژوهان و دانشجویان خلاق از سراسر کشور در حوزه رباتیک برگزار شد، تیم‌­هایی از دانشگاه‌های دولتی و آزاد که بالغ بر۱۰۰ تیم بودند، شرکت کردند.


دکتر محمد چترایی افزود: این تیم­‌ها در هفت لیگ ربات‌های نمایشی و ابتکارات، ربات های جنگجوی سبک و سنگین وزن، ربات‌های تعقیب خط ویژه، ربات‌های پرنده، ربات‌های صنعتی، ربات‌های زیردریایی و شبیه ساز فوتبال دو بعدی به رقابت پرداختند و تیم «آرورا» پژوهشکده رباتیک واحد نجف آباد با ترکیب الیاس ناطق، امیر کاظمی و امیرحسین غیور در لیگ ربات‌­های پرنده موفق به کسب مقام نائب قهرمانی این مسابقات شد.


وی با قدردانی از دست‌اندرکاران دانشگاه به‌ویژه رئیس دانشگاه، معاون پژوهش و فناوری، حوزه اداری و مالی و مسئولان دانشکده های برق، کامپیوتر و فنی مهندسی به خاطر مساعدت و همکاری با پژوهشکده رباتیک تصریح کرد: موفقیت‌­های تیم­‌های دانشگاه نتیجه همکاری قسمت‌های مختلف است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته