دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 دی 1398 - 10:30
سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

تمدید مهلت نام‌نویسی در ششمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی سال 98

مهلت نام‌نویسی در ششمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی سال ۱۳۹۸ تمدید شد.
کد خبر : 463236

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان متقاضی نام‌نویسی در ششمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا) سال ۱۳۹۸ که تا ۷ دی‌ماه ۹۸ برای نام‌نویسی اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا روز سه‌شنبه مورخ ۱۷ دی‌ماه نسبت به نام‌نویسی و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.


براساس این اطلاعیه کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به نام‌نویسی در آزمون مذکور اقدام کنند.


آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا – سامفای دانشگاهی) منحصراً در سطح آکادمیک (دانشگاهی) و شامل بخش‌های شنیداری، خواندنی، نوشتاری و گفتاری بوده که مهارت داوطلبان در این بخش‌ها سنجیده خواهد شد.


آزمون مذکور در صبح و بعدازظهر پنجشنبه ۳ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۸ شمسی برابر با ۲۳ ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی و ۲۷ جمادی‌الاول سال ۱۴۴۱ قمری، هم‌زمان با حوزه‌های داخل کشور در حوزه‌های امتحانی خارج کشور نیز برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته