دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ژورنس غازاریان: تجربه مظلومی دلیل پیروزی استقلال خواهد بود/ قدرت هر دو تیم در خط حمله‌شان است

مدافع سابق تیم ملی گفت: تیمی که کمتر اشتباه کند، برنده دربی 81 خواهد بود هر چند استقلال تیم آماده‌تری دارد.
کد خبر : 46296

به گزارش خبرنگار ورزرشی خبرگزاری آنا، یکی از بازیکنان سابق استقلال و تیم ملی امید که امروز کمی از فضای رسانه‌ای فاصله گرفته ژورنس غازاریان است. این مدافع سابق آبی‌پوشان به خوبی مسائل فوتبالی را تجزیه و تحلیل می‌کند و اگر تمایل داشته باشد در برنامه‌های کارشناسی تلویزیونی شرکت کند بهتر از بسیاری از کارشناسان امروز فوتبال ایران می تواند به رشد این ورزش پرطرفدار کمک کند.


غازاریان در مورد پیش‌بینی خود از نتیجه دیدار استقلال و پرسپولیس به آنا اظهارداشت:« این بازی به احتمال فراوان پر گل می شود. البته دلیل آن بازی خوب دو تیم نخواهد بود بلکه اشتباهاتی که مدافعان در جاگیری‌های خود برای مهار مهاجمان حریف دارند، باعث شکل‌گیری این گل‌ها خواهد شد. در این میان برد نصیب تیمی می‌شود که مهاجمان آماده تری دارد و به نظرم استقلال خط حمله کوبنده‌تری دارد.»


وی در مورد پیروزی سرخابی ها پیش از دربی، یادآور شد:« هر دو تیم در نیمه نخست بازی‌های خود عملکرد جالبی نداشتند اما در بین دو نیمه مربیان خیلی خوب عمل کردند و به همین خاطر در نیمه دوم بازی بهتری را ارائه کردند و برنده از زمین خارج شدند. البته اشتباهات مدافعان و گلرهای تیم‌های حریف در شکل‌گیری این پیروزی‌ها خیلی موثر بود.»


مدافع سابق استقلال افزود:« پیروزی 3 بر صفر در خانه سپاهان نتیجه‌ای است که کمتر تیمی قابلیت کسب آن را در لیگ ما دارد. به نظر من مشکلات درونی این باشگاه اصفهانی که ارتباط مستقیمی با محرم نویدکیا دارد باعث رقم خوردن چنین نتیجه‌ای شد. هر چند اگر سپاهان با این مشکلات هم روبه‌رو نبود، باز هم با اختلاف یک گل نتیجه را واگذار می کرد. علت برد پرسپولیس هم بازی فوق‌العاده بازیکنان این تیم نبود. ملوانی‌ها خیلی بد بازی کردند. آنها در یارگیری خیلی ضعف داشتند و فرصت‌های زیادی را با اشتباهات‌شان در اختیار حریف می‌گذاشتند.»


غازاریان در مورد اینکه به نظرش مظلومی دربی بلد برنده دربی خواهد بود یا برانکویی که آخرین دربی را به سود سرخ‌پوشان رقم زده‌ است، تصریح کرد:« با توجه به استقلالی بودنم دوست دارم تیم مورد علاقه‌ام پیروز شود. با این حال سخت است که بگویم کدام تیم برنده خواهد بود. یکی از مشکلاتی که بازیکنان ایرانی دارند این است که درون زمین به خصوص در نیمه اول کمتر به حرف‌هایی که مربی‌شان زده توجه دارند و کار خودشان را می‌کنند. آن هم به خاطر اینکه اسیر جو بازی می‌شوند.»


وی افزود:« قطعا تیمی که در نیمه اول منطقی تر عمل کند برنده دربی می‌شود و با توجه به تجربه بیشتری که مظلومی از شرایط دربی دارد، کفه ترازو به سمت آبی‌پوشان سنگینی می‌کند. حدسم این است که استقلال موفق تر عمل کند و برنده این جدال حساس شود.»


مدافع سابق تیم ملی در مورد اینکه ستاره‌های احتمالی دو تیم کدام بازیکنان خواهند بود، بیان داشت:« فکر می‌کنم در پرسپولیس لوکا ماریچ، جری بنگستون و مهدی طارمی بیش از سایر هم‌تیمی‌های خود موثر خواهند بود. در استقلال هم مهدی رحمتی، خسرو حیدری و سجاد شهباززاده نقش کلیدی در زمین خواهند داشت و می‌توانند عوامل پیروزی آبی‌پوشان در این دیدار شوند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته