دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 دی 1398 - 08:30
ابطحی در گفتگو با آنا:

مردم نشان دادند مقابل فتنه‌ها دلسوزتر از مسئولان هستند

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در بزنگاه‌های تاریخی پای کار انقلاب آمدند در حالی‌که از مشکلات فراوان معیشتی رنج می‌بردند ثابت کردند از مسئولان برای نظام دلسوزترند.
کد خبر : 462940
201902102483530657.jpg

سید محمدجواد ابطحی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به فرارسیدن سالروز یوم‌الله 9 دی اظهار کرد: ملت ایران در حفظ کیان و استقلال کشور در دنیا نمونه‌اند. هوشیاری مضاعف مردم سبب شد فرخوانی که ضد انقلاب برای پنجم دی دادند به افتضاح دیگری برای آنان تبدیل شود.


وی با بیان اینکه مسئولان نباید حضور مردم در صحنه حمایت از نظام را مصادره به نفع کنند، تصریح کرد: مسئولان در قوای سه‌گانه نباید خود را به غفلت بزنند و پس از هر بار که مردم در خنثی کردن توطئه دشمنان پای کار انقلاب می‌آیند و آبروی نظام را حفظ می‌کنند، دنبال کارشان بروند و تنها به پشتوانه قوی مردمی در حوادث گوناگون اکتفا کنند و نسبت به حل مشکلات بی‌تفاوت باشند.


نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه دشمنان همواره از خلأ کار مسئولان برای ناآرام کردن کشور بهره گرفته و امنیت و آرامش مردم را تحت تأثیر قرار دادند،‌ گفت: مردم از تبعیض در کشور رنج می‌برند در حالی‌که قوانین خوبی برای جلب رضایت مردم در این زمینه داریم که از آن جمله فرمان هشت‌ماده‌ای مقام معظم رهبری، سیاست‌های کلی قضائی، قانون ارتقای سلامت اداری و قانون رسیدگی به دارایی‌های وزرا و کارمندان دولت، قانون تشدید مجازات مرتکبان ارتشا و اختلاس،‌ قانون پیشگیری و مبارزه با رشوه در دستگاه‌‌های اجرایی، تسهیل ازدواج و رفع موانع تولید از آن جمله هستند.


ابطحی با بیان اینکه قانون بر شفافیت در کارها و  اطلاع‌رسانی به مردم تأکید دارد،‌ گفت: در صورتی‌که این قوانین به‌درستی اجرا شوند، اعتماد و رضایت مردم حاصل می‌شود.


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم با بصیرتشان در خاموش کردن فتنه‌های سال 88، 96 و آبان 98 نقش به‌سزایی داشتند، خاطرنشان کرد: مردم در حالی در بزنگاه‌های تاریخی پای کار انقلاب آمدند که مشکلات فراوان معیشتی را تحمل می‌کنند، اما متأسفانه یک عده با خوش‌خیالی و مسئولیت‌گریزی به وظایف خود عمل نکرده و مردم را دلخور می‌کنند.


نماینده مردم خمینی‌شهر با بیان اینکه مرم نشان دادند که از مسئولان برای نظام دلسوزتر هستند، تأکید کرد: این مردم از تبعیض در دستگاه‌های مختلف و بیکاری جوانانشان ناراحتند که مسئولان باید به این موضوع توجه کنند.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته