دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

استراماچونی به نیمکت استقلال نزدیک شد

راه بازگشت آندره‌آ استراماچونی به استقلال هموار شده و این مربی ایتالیایی به نیمکت آبی‌پوشان نزدیک شده است.
کد خبر : 462912
15665835793domrjhecl.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مسیر بازگشت آندره‌آ استراماچونی به استقلال هموارتر از قبل شده و به نظر می‌رسد سرمربی ایتالیایی به‌زودی روی نیمکت آبی‌پوشان بنشیند.


پس از آنکه رحمان رضایی در مذاکره با فدریکو پاستورلا وکیل و مدیر برنامه‌های استراماچونی موافقت وی را برای برگزاری جلسه اخذ کرد، وزارت ورزش و جوانان اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه استقلال را موظف کرد تا پس از مطالعه ایمیل پاستورلا، در صورت وجود خواسته‌های منطقی جلسه‌ای با وی برگزار شود.


از سوی دیگر علی خطیر که از عوامل اصلی حضور استراماچونی در ایران بود، در صحبتی که با «سباستین لتو» دستیار استراماچونی داشت خبر علاقه سرمربی ایتالیایی برای بازگشت به استقلال به خاطر هواداران و بازیکنان را اعلام کرد.


با وجود آنکه خطیر دیگر سمتی در استقلال ندارد اما در قامت معاون سابق این باشگاه مأموریت پیدا کرده تا به همراه اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه استقلال و رحمان رضایی که رابط پاستورلا و آبی‌پوشان شد در دوحه قطر با وکیل استراماچونی جلسه‌ای را برگزار کنند و مذاکره نهایی برای بازگشت سرمربی ایتالیایی روی نیمکت آبی‌پوشان انجام شود.


علی خطیر امروز راهی سوئیس شد تا با «اتوره ماتزلی» یکی دیگر از وکلای استراماچونی صحبت‌های لازم درباره خواسته‌های سرمربی آبی‌پوشان را انجام دهد و فردا راهی قطر شود. خلیل‌زاده و رضایی هم فردا راهی دوحه می‌شوند تا تیم سه نفره مذاکره کننده استقلال با فدریکو پاستورلا مذاکرات نهایی را انجام دهند و در صورتی که طرفین به توافق نهایی برسند، استراماچونی دوشنبه وارد ایران می‌شود.


رحمان رضایی اعلام کرده پاستورلا از جانب استراماچونی خبر از آمادگی این مربی برای بازگشت به استقلال در صورت توافق منطقی داده است و از سمت دیگر نمایندگان باشگاه استقلال هم آماده رسیدن به توافق هستند. این اراده در طرفین مذاکره کننده دیده می‌شود که توافق مسالمت‌آمیز و مستحکمی حاصل شود و استراماچونی بار دیگر هدایت استقلال را بر عهده بگیرد.


در این میان حضور امروز هواداران استقلال مقابل ساختمان این باشگاه و درخواست از قوه قضاییه برای برخورد با مدیران این باشگاه مزید بر علت خواهد شد تا راه‌های بازگشت سرمربی ایتالیایی روی نیمکت آبی‌پوشان بیش از گذشته هموار شود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته