دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

درخواست هواداران از قوه قضائیه/ رسیدگی به تخلفات باشگاه استقلال و وزارت ورزش

عده‌ای از هواداران استقلال با در دست داشتن پلاکارد‌هایی از رئیس قوه‌‌ قضائیه خواستند به تخلفات باشگاه استقلال و وزارت ورزش رسیدگی کند.
کد خبر : 462867
5205407.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، ماجرای استراماچونی و استقلال تمامی ندارد؛ در حالی که سرمربی ایتالیایی استقلال به دلیل عدم پرداخت مطالباتش ایران را ترک کرد؛ مسئولان باشگاه استقلال برای بازگشت او تلاش کردند و مطالبات او را پرداخت کردند اما او هنوز به ایران نیامده و حواشی هم بین او و مدیران باشگاه استقلال به‌وجود آمد. 


با توجه به اینکه هنوز وضعیت او مشخص نشده است؛ برخی هواداران جلوی در باشگاه تجمع کردند و با در دست داشتن پلاکارد از مسئولان ورزشی خواسته‌اند به وضعیت باشگاه استقلال رسیدگی کنند. از شب گذشته علی خطیر معاون سابق باشگاه استقلال مأمور مذاکره با وکیل استراماچونی شده تا شرایط بازگشت او را فراهم کند. هواداران استقلال با در دست داشتن پلاکارد‌هایی از آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه خواستند به تخلفات باشگاه استقلال و وزارت ورزش رسیدگی کند.


تیم استقلال چند هفته‌ای است بدون سرمربی به سر می‌برد و هواداران از این وضعیت ناراحت هستند و به همین خاطر از مسئولان ورزش کشور درخواست دارند تا زودتر به وضعیت باشگاه رسیدگی کنند. 


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته