دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 دی 1398 - 12:28
گزارش توئیتری؛

عصبانیت رسانه‌های معاند از خبرنگاران رسانه ملی/ گزارشی که معادلات دشمن را برهم زد

آگاه‌سازی افکار عمومی و تهیه گزارش‌های به موقع آمنه سادات ذبیح‌پور و علی رضوانی و انتشار از طریق رسانه ملی باعث شد تا داد شبکه‌های معاند دربیاید.
کد خبر : 462857
3113.JPG

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا-کیانوش رضایی، دستگیری روح الله زم به عنوان یکی از عناصر ضدانقلاب و گرداننده کانال دروغ پرداز آمدنیوز موجب شده تا خلا این کانال بین رسانه‌های ضدانقلاب احساس شود و حالا رویترز، بی بی سی، ایران اینترنشنال، منوتو و... برای جبران جای خالی آمدنیوز تمام قد وارد میدان شده و دروغ سازی های بی‌پایه و اساسی را شروع کرده‌اند تا شاید بتوانند تا تحریک عواطف مردم و با لیدری مهره‌های دست نشانده داخلی خود بتوانندخیابان ایران را به آشوب بکشند.


این دروغ پراکنی‌ها تا جایی ادامه داشت که همزمان با چهلم مرگ تعدادی از کشته شدگان اغتشاشات بنزینی و قهرمان سازی از کشته سازی‌های خود قصد داشتند در پنجم دی ماه با موج سواری بر مرگ پوریا بخیتاری خیابان‌های ایران را به ناامنی بکشانند که این طرح نیز با هوشیاری مردم و رو شدن دست منافقین و سلطنت طلبان نقش برآب شد.


آگاه‌سازی افکار عمومی و تهیه گزارش‌های به موقع چند خبرنگار انقلابی و دلسوز همچون آمنه سادات ذبیح‌پور و علی رضوانی و انتشار از طریق رسانه ملی باعث شد تا داد شبکه‌های معاند درآمده و همه تلاش‌ها و هزینه‌های میلیارد دلاری آنان جهت دروغ‌سازی و به خیایان کشاندن مردم با یک گزارش به باد رود.


حالا با دست گذاشتن شبکه‌های معاند روی دو خبرنگار رسانه ملی و شروع موج تخریب و اهانت به آنان در فضای مجازی مشخص شده که تیر رسواسازی گزارش این خبرنگاران درست به هدف خورده و باید بیش از پیش چنین گزارشاتی آماده شود و حمایت رسانه‌های داخلی از خبرنگاران ارزشی ادامه یابد.


تعدادی از کاربران فضای مجازی نیز با حمایت از این خبرنگاران در صفحات توئیتر خود واکنش‌های مختلفی نشان دادند که در ادامه این گزارش تعدادی از انان را منتشر می‌کنیم.











انتهای پیام/


انتهای پیام/

برچسب ها: رسانه ملی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته