دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
لیگ برتر فوتبال؛

روز دشوار سپاهان برای بازگشت به صدر جدول/ تراکتور آماده بازگشت به کورس قهرمانی

تیم‌های سپاهان و تراکتور با اهداف متفاوتی تلاش خواهند کرد تا برابر حریفانشان به پیروزی دست پیدا کنند.
کد خبر : 462802
سپاهان صنعت.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دیدارهای معوقه نیم‌فصل اول نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری دو مسابقه به پایان می‌رسد و تعداد بازی‌های 16 تیم حاضر در این رقابت‌ها در عدد 16 مساوی می‌شود.


ساعت 15 امروز در ورزشگاه شهدا شهر قدس پیکان و تراکتور دیدار معوقه‌شان را از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال برگزار خواهند کرد. پیکان با 13 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد و برای فاصله گرفتن از منطقه سقوط نیاز به پیروزی دارد. در طرف دیگر زمین تراکتور 27 امتیازی است و با پیروزی در این مسابقه می‌تواند به امتیاز 30 برسد و از رده پنجم به رتبه سوم صعود کند.


دومین بازی امروز را تیم‌های صنعت نفت آبادان و سپاهان ساعت 16:45 در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌کنند. هر دو تیم در این دیدار که معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر است نیاز وافری به پیروزی دارند. صنعت نفت با 27 امتیاز در رده ششم است و با برتری در بازی امروز و در صورت توقف تراکتور مقابل پیکان در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار خواهد گرفت. سپاهان رده دومی هم 31 امتیاز اندوخته دارد و با پیروزی در این مسابقه خارج از خانه به امتیاز 34 می‌رسد و صدر جدول را از چنگ پرسپولیس خارج خواهد کرد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته