دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آبان 1394 - 10:25

هری پاتر کوچولو، سوژه داغ شبکه اجتماعی در آستانه جشن وحشت + تصویر

تصویری از یک طرفدار کم سن‌و‌سال «هری پاتر» در کنار بازیگر مجموعه سینمایی «هری پاتر» بر اساس مجموعه رمان‌های پرطرفدار جی. کی. رولینگ، بعد از سال‌ها بار دیگر به یک عکس پر بازدید شبکه‌های اجتماعی در بیست‌و‌چهار ساعت گذشته بدل شده است.
کد خبر : 46274

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، عکسی که اما واتسن، بازیگر نقش هرمایونی مجموعه سینمایی «هری پاتر» چند سال پیش در جریان جشن هالووین با یک طرفدار کم سن و سال هری پاتر گرفته، در آستانه هالووین امسال بار دیگر منتشر و موضوعی پرطرفدار در شبکه‌هایی مثل فیسبوک و اینستاگرام شده است. هالووین که در کشورهای غربی به عنوان جشن وحشت شناخته می شود، امسال نیز در شب 31 اکتبر (9 آبان) برگزار خواهد شد.


به گزارش فاکس‌نیوز، این عکس را اما واتسن چند سال پیش در مراسم هالووین در نیویورک گرفته است. وی به پسربچه عینکی کوچک و خجولی که مثل نوآموزهای مدرسه هاگوارتز لباس پوشیده بود، نزدیک شده و پرسیده بود: «ببخشید، شما هریی پاتر هستید؟» و پسر هم ذوق‌زده جواب داده بود: «بله!» واتسن هم به او گفته بود: «چه عالی، چون من هم هرمایونی گرینجر هستم و ما بهترین دوست‌های همدیگر هستیم!»



اِما شارلوت دوئر واتسن متولد 1990 در پاریس فرانسه و اصالتاً انگلیسی است. از پنج سالگی به آکسفوردشایر انگلستان رفت و در همانجا وارد مدرسه شد و آموزش بازی در تئاتر را از شش سالگی در استیج‌کوچ تیه‌تر آرتز وابسته به دانشگاه آکسفورد آغاز کرد و از 11 سالگی بازی در سینما را با اولین فیلم مجموعه «هری پاتر» با عنوان «هری پاتر و سنگ جادوگر» آغاز کرد. وی بعد از بازی در هشت فیلم مجموعه «هری پاتر» که تا سال 2011 طول کشید، در فیلم‌هایی مانند «هفته من با مریلین»، «این پایان است»، «نوح» و «مزایای خجالتی بودن» بازی کرده است و به زودی با فیلم جدی «کولونیا» را درباره کودتای شیلی به روی پرده بازمی‌گردد.


اِما واتسن در سال 2017 در نقش بِل در فیلم زنده‌ای بر اساس داستان «دیو و دلبر» روی پرده حضور خواهد داشت.


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته