دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آبان 1394 - 10:03
در گفت‌و‌گو با آنا مطرح شد

سه گام اساسی وزارت بهداشت در حوزه پیوند اعضا از زبان معاون وزیر

معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه وزارت بهداشت در حوزه پیوند اعضا سه گام اساسی برداشته است، گفت: وزارتخانه در این حوزه برای پوشش هزینه‌های جانبی پیوند با سازمان‌های بیمه‌گر به توافق رسیده است.
کد خبر : 46261

دکتر محمد آقاجانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی آنا درباره اقدامات وزارت بهداشت در حوزه پیوند اعضا، گفت: برای پیوند بیشترین تلاش را در این دوره انجام داده‌ایم‌. در گام اول برای رشد پیوند، مرکز فراهم‌‌ آوری پیوند را گسترش دادیم و سپس پوشش هزینه‌های وزارت بهداشت را افزایش دادیم.


معاون درمان وزیر بهداشت افزود: ما از سال گذشته تاکنون هزینه‌هایی را که به تیم‌های پیوند برای هزینه تیم پرداخت می‌کردیم دو برابر کرده‌ایم. یعنی در حال حاضر وزارت بهداشت دو برابر گذشته سوبیسد برای هزینه‌های پیوند پرداخت می‌کند.


وی ادامه داد: اقدام سوم هزینه‌های جانبی پیوند از قبیل دارو و هزینه‌های اقامتی است که خوشبختانه با سازمان‌های بیمه‌گر به توافق رسیدیم و باید به زودی سازمان‌های بیمه‌گر این را در بیمارستان‌ها عملیاتی کنند. بیمه‌‌های باید بر اساس توافقی که خود امضا کرده‌اند به جز هزینه‌های تیم پیوند که بر عهده وزارت است، سایر هزینه‌ها را در این حوزه پرداخت کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته