دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آبان 1394 - 09:55

پیش‌بینی کاهش دمای 12 درجه‌ای و بارش برف در استان البرز

اداره کل هواشناسی استان البرز پیش‌بینی کرد که با نفوذ جریانات شمالی در بعدازظهر پنجشنبه و به وی‍ژه روز جمعه در ارتفاعات استان بارش به صورت برف باشد.
کد خبر : 46259

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان البرز، سامانه بارشی که از اواخر وقت امروز چهارشنبه استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، تا اوایل هفته آینده در استان فعال خواهد بود و از روز چهارشنبه در استان البرز بارش متناوب باران، گاهی رعد و برق و ورزش بادهای لحظه‌ای شدید پیش‌بینی می‌شود.


بارش در روزهای پنجشنبه و جمعه از شدت بیشتری برخوردار است. از روز پنجشنبه تا اواسط هفته آینده کاهش قابل توجهی دما از 8 تا 12 درجه در سطح استان به ویژه روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده پیش‌بینی می‌شود.


در اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان البرز تاکید شده است: با توجه به پیش بینی بارش شدید که در برخی ساعات همراه با تقویت ابرهای همرفتی است، به ویژه در روزهای پنجشنبه و جمعه در برخی مناطق استان آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و همچنین اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی به سبب لغزندگی ناشی از باران و کاهش دید افقی به علت مه غلیظ پیش‌بینی می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته