دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تساوی غیرمنتظره تراکتور و ذوب‌آهن/ دومین برد متوالی نفت تهران و شکستن طلسم فولاد

هفته دهم لیگ برتر فوتبال در حالی ادامه یافت که در یکی از مهیج‌ترین دیدارها ذوب‌آهن موفق شد در خانه تراکتورسازی در لحظات پایانی از شکست بگریزد.
کد خبر : 46211

به گزارش خبرنگارورزشی خبرگزاری آنا، دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری 5 دیدار پیگیری شد. در تبریز، تیم تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام به مصاف ذوب آهن رفت که این بازی در نهایت با نتیجه عجیب و دور از انتظار ۴ بر ۴ خاتمه یافت. سروش رفیعی (۱۶)، شاهین ثاقبی (۵۵)، بختیار رحمانی (۷۵ و ۴۵) برای تراکتورسازی گلزنی کردند و گل‌های ذوب آهن را احسان پهلوان (۲۷)، مرتضی تبریزی (۸۱)، کاوه رضایی (۸۶) و دانیال اسماعیلی فر (۹۴) به ثمر رساندند.


شاگردان گل‌محمدی که در دقیقه 75 با نتیجه 4 بر یک از میزبان خود عقب افتاده بودند توانستند با نمایشی عالی در 15 دقیقه پایانی بازگشتی رویایی به بازی داشته باشند و در نهایت بازی را به تساوی کشیده و یک امتیاز شیرین از این دیدار خارج از خانه به دست بیاورد.


تونی اولیویرا که باور نمی‌کرد تیمش پیروزی 4-1 را با تساوی عوض کرده باشد پس از سوت پایان بازی برای دقایقی کنار زمین ایستاده بود و از شدت ناراحتی دستانش را جلوی چشمانش گرفته بود.


با این نتیجه ذوب آهن ۱۶ امتیازی شد و به رده سوم جدول رسید تا جای سپاهان را بگیرد. تیم تراکتورسازی هم با ۱۴ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.


دو دیدار امروز با تساوی بدون گل خاتمه یافت. راه آهن در خانه برابر گسترش فولاد تبریز قرار گرفت اما این دیدار حاصلی جز تساوی بدون گل نداشت. راه آهن رده سیزدهمی با این تساوی 10 امتیازی شد و در همان رتبه باقی ماند. گسترش فولاد نیز با کسب یک امتیاز از این بازی یک رده صعود کرد و در جایگاه هشتم به جای پدیده نشست.


در دیگر دیدار سایپا و صبای قم بدون گل مساوی شدند.در این دیدار وحید محمدزاده در دقیقه ۷۴ از زمین مسابقه اخراج شد تا سایپا ۱۰ نفره به کارش ادامه بدهد. سایپا با این تساوی 14 امتیازی شد و و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به گسترش فولاد، در رتبه نهم قرار گرفت. صبای قم نیز که امید زیادی برای پیروزی در این بازی و رسیدن به رتبه سوم جدول داشت پانزده امتیازی شد و در رتبه پنجم باقی ماند.


در نخستین دیدار امروز نیز تیم‌های پدیده و نفت تهران در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند که تیم فوتبال پدیده در خانه خود این دیدار را 2 بر یک واگذار کرد.


حمید بوحمدان در دقیقه 26 در این دیدار برای نفت تهران گلزنی کرد. پیام صادقیان در دقیقه 56 نیز از روی نقطه پنالتی گل دوم نفت را زد. همچنین مهدی خیری در دقیقه 49 تک گل پدیده را به ثمر رساند.


در آخرین دیدار هم فولاد خوزستان در اهواز موفق شد اولین پیروزی خود را کسب کند و سیاه جامگان را با یک گل مغلوب کند. تک گل این دیدار را ماتیاس چاگو در دقیقه 90 به ثمر رساند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته