دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان معرفی شد

مراسم معارفه معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان برگزار شد.
کد خبر : 46189

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان در این مراسم از معاونت آموزشی دانشگاه خواست کارهای آموزشی واحد را به روسا و معاونت‌های دانشکده‌ها تفویض اختیار کند و خود به کارهای ارتقایی بپردازد. اگر تلاشی صورت نگیرد، فرصت‌ها از بین می‌رود و در تجمیع 3 اثری از واحد سیرجان نخواهد بود و آیندگان حق خواهند داشت ما را مورد نفرین قرار دهند.


دکتر ابوالفضل جعفرقلیخانی از دکتر محمدرضا یوسفی رئیس دانشکده علوم انسانی واحد و مدیر گروه حقوق دانشگاه خواست پیگیر راه‌اندازی دانشکده حقوق و علوم سیاسی واحد باشد؛ چرا که یکی از دانشکده هایی که به دانشگاه ابهت می‌دهد دانشکده علوم سیاسی و حقوق است و واحد سیرجان به دلیل اینکه رشته علوم سیاسی و حقوق را از مقطع کارشناسی تا دکتری دارا است، پتانسیل داشتن دانشکده حقوق و علوم سیاسی را دارد.


رئیس واحد سیرجان افزود: ما پیگیر تشکیل ساختاری دانشکده فنی و دانشکده معماری هستیم و امیدواریم با حمایت‌های دکتر میرزاده بتوانیم دانشکده معماری را راه‌اندازی کنیم و رشته‌های عمران، معماری و شهرسازی را در این دانشکده مستقر کنیم.


جعفرقلیخانی خاطرنشان کرد: در حوزه دانشجویی فعالیت‌های بسیار خوبی در واحد صورت گرفته همچنین در حوزه فرهنگی نیز شاهد حرکت جدی هستیم و از آقای حاج محمدی که امروز به عنوان معاون فرهنگی و دانشجویی منصوب می‌شوند می خواهیم برنامه‌های قبلی را ادامه دهند و برنامه جدیدی را نیز در حوزه فرهنگی و دانشجویی برای آینده ترسیم کنند.


وی بیان کرد: هیات رئیسه دغدغه پیشرفت و تعالی واحد را دارند و امیدواریم به جایی برسیم که دانشجویان واحد سیرجان به دانشجو بودن در واحد سیرجان افتخار کنند.


در ادامه این مراسم دکتر محمدصادق حاج محمدی به عنوان معاون فرهنگی و دانشجویی واحد معرفی شد و از زحمات دکتر مهدی حسنی باقری که چندی پیش به عنوان معاون آموزشی واحد معرفی شده بود، قدردانی شد.


حاج محمدی پیش از این 4 سال به عنوان معاون دانشجویی واحد سیرجان مشغول به فعالیت بوده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته