دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کمالیان:

نیروی انسانی تربیت شده در دانشگاه آزاد اسلامی سرمایه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در جلسه با مدیران و مسئولان شرکت ملی گاز استان، نیروی انسانی تربیت شده در دانشگاه آزاد اسلامی را ارزشمندترین سرمایه این دانشگاه برشمرد و اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به داشتن چنین سرمایه‌هایی افتخار می‎کند.
کد خبر : 46183

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر امین‌رضا کمالیان در این دیدار با تاکید بر ارتباط و تعامل بیش از پیش دانشگاه با جامعه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تلاش می‎کند ارتباط و تعامل خود را با سازمان‎ها، ارگان‎ها و جامعه بیشتر کند و خوشبختانه این ارتباط به نحوه احسن در حال شکل‎گیری است.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان از راه‎اندازی سه شرکت دانش بنیان و 8 هسته و واحد فناور در واحد زاهدان خبر داد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی اجرای برنامه‎های دانش‎محور را هدف قرار داده و تاکید این مجموعه عظیم دانشگاهی بر انجام فعالیت‎های دانش بنیان است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان آموزش عالی مدرن متناسب با نیازهای استان از جمله برنامه‎های این مجموعه دانشگاهی در منطقه برشمرد و‎ خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی حمایت کننده برنامه‎های توسعه استان به عنوان یک حامی علمی، فنی و نیروی انسانی است.


این مسئول با بیان اینکه راه‌اندازی مرکز رشد، پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در کنار پارک فناوری استان، مرکز تحقیقات زمین شناسی و تشکیل واحد سرمایه گذاری دانشگاه، از جمله فعالیت‎های انجام شده در راستای توسعه علم و دانش استان است، عنوان کرد: همان گونه که دانشگاه آزاد اسلامی در روند گسترش آموزش عالی در دورترین نقاط کشور موفق بوده در راستای تولید علم و تبدیل دانش به ثروت نیز با دارا بودن پتانسیل علمی و انسانی مناسب موفق خواهد بود.


کمالیان: همان گونه که دانشگاه آزاد اسلامی در روند گسترش آموزش عالی در دورترین نقاط کشور موفق بوده در راستای تولید علم و تبدیل دانش به ثروت نیز با دارا بودن پتانسیل علمی و انسانی مناسب موفق خواهد بود

در بخش دیگری از این جلسه مدیرعامل شرکت ملی گاز استان سیستان و بلوچستان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شرکت ملی گاز توانایی همراهی و حمایت از برنامه‎ها و فعالیت‎های دانشگاه آزاد اسلامی را دارا بوده و می‎تواند پایان نامه‎های مقاطع ارشد و دکتری را پشتیبانی کند.


محمدحسن طهرانی با بیان اینکه این سازمان نسبت به دانشگاه و حوزه آموزش متعهد است عنوان کرد: راه اندازی دفتر ارتباط با صنعت در دانشگاه می‏تواند از جمله اقدامات مشترک دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و شرکت ملی گاز استان باشد.


این مسئول افزود: شرکت ملی گاز استان در راستای تعامل بیشتر با دانشگاه آزاد اسلامی آماده برگزاری همایش‎های مرتبط با انرژی و انجام هماهنگی لازم جهت بازدید دانشجویان و اساتید از تاسیسات گاز و نفت بوده و همچنین برای همکاری در زمینه تجهیز آزمایشگاه‎های شیمی و پتروشیمی این مجموعه عظیم دانشگاهی اعلام آمادگی می‎کند.


سپس معاون برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه گفت: این جلسه فصل مشترک جدیدی در روند همکاری‎های دانشگاه و شرکت ملی گاز استان سیستان و بلوچستان است.


محمدرضا نورا افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با حضور اساتید و اعضاء هیات علمی توانمند در انجام پژوهش‎های انرژی می‎تواند موفق عمل نماید.


این مسئول بیان کرد: پس از انعقاد بزرگترین قرارداد گازی کشور در استان سیستان و بلوچستان با حضور وزیر نفت، دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان تاکید فراوانی بر برقراری ارتباط خوب و موثر دانشگاه و شرکت ملی گاز استان به عنوان مجری داشت که خوشبختانه اقدامات اولیه این تعامل به خوبی و به صورت مطلوب انجام شده است.


در ادامه این جلسه درباره برنامه‎های مشترک بحث و تبادل نظر شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته