دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آبان 1394 - 15:41
صبح امروز

کلنگ شهرک فناوری واحد پردیس به زمین خورد/ هاشمی: به‌زودی این شهرک به بهره‌برداری می‌رسد

عملیات اجرایی ساخت شهرک صنفی فناوری آزاد (شفا) دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس صبح امروز با کلنگ‌زنی از سوی مهندس محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد. او گفت: با توجه به اهمیت موضوع، این شهرک به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر : 46178

به گزارش خبرنگار آنا، هاشمی در بازدید از محوطه 25 هکتاری فاز 6 واحد پردیس و پروژه‌های عمرانی در دست انجام آن گفت: این برنامه به دستور دکتر میرزاده ریاست دانشگاه در رابطه با فعالیت ساخت شهرک فناوری آزاد(شفا) واحد پردیس که از دغدغه‌های اصلی ایشان بوده است، صورت گرفت.


معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در این بازدید طرح‌های ارائه شده برای شهرک فناوری آزاد که به مسابقه گذاشته شده بود، بررسی و در رابطه با طرح برگزیده تصمیم‌گیری به عمل آمد.



هاشمی با تشکر از تلاش‌ها و زحمات دکتر فرح حبیب سرپرست واحد پردیس و مهندس سپهر رنجبر رئیس اداره عمران این واحد اظهار کرد: واحد پردیس نسبت به بازدید سال گذشته پیشرفت چشمگیر و قابل ملاحظه‌ای داشته است که جریان پیشرفت‌ها، بنده و هیات همراهم را شگفت‌زده کرد.


هاشمی: با توجه به اهمیت موضوع، سرعت پیدا کردن ساخت پروژه و فراهم شدن امکانات مالی، به‌زودی این شهرک به بهره‌برداری خواهد رسید

وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع، سرعت پیدا کردن ساخت پروژه و فراهم شدن امکانات مالی، به‌زودی این شهرک به بهره‌برداری خواهد رسید.


به گزارش آنا، در این مراسم مدیرکل امور فنی و ساختمان، مدیرکل املاک و مستغلات، مدیرکل طرح‌های عمرانی، کارشناسان حوزه عمران دانشگاه آزاد اسلامی، سرپرست واحد پردیس و جمعی از مدیران این واحد حضور داشته و معاون عمرانی دانشگاه را همراهی می‌کردند.


هاشمی در حاشیه این مراسم از زمین مورد نظر و بخش‌‌های مختلف این واحد دانشگاهی بازدید کرد. دکتر فرح حبیب سرپرست واحد پردیس هم توضیحات لازم را به وی و هیات همراه ارائه کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته