دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آبان 1394 - 15:54

دستور ویژه رئیس سازمان غذا و دارو برای توزیع داروی سل سپت

عضو هیات امنا انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور، گفت: مشکلات پیرامون توزیع داروی بیماران پیوند کلیه و سایر بیماران پیوند اعضا با دستور ویژه ریاست سازمان غذا و دارو به زودی برطرف می‌شود.
کد خبر : 46165

به گزارش گروه اجتماعی آنا، داریوش آرمان گفت: متاسفانه از چندی قبل شاهد نوسانات و کمبودهایی درباره توزیع داروی «سل سپت» نگهدارنده عضو پیوندی بودیم که اعتراض‌های جدی بیماران از سراسر کشور را به دنبال داشت.


دبیر سابق هیات مدیره انجمن بیماران کلیوی خاطرنشان کرد: به دنبال اطلاع از این موضوع بلافاصله پیگیری‌های فوری برای رفع این کمبود در دستور کار مدیر عامل و مسئولان انجمن بیماران کلیوی قرار گرفت.


آرمان تصریح کرد: بدین ترتیت به تازگی جلسه‌ای فوری با دکتر دیناروند ریاست سازمان غذا و دارو برگزارشد و وی بلافاصله دستور توزیع گسترده داروی «سل سپت» را صادر کردند. که امیدواریم بر اساس توافقات صورت گرفته از چند روز آینده شاهد توزیع گسترده این دارو در سراسر کشور باشیم.


معاون ارتباطات و بین الملل انجمن بیماران کلیوی کشور در پایان از بیماران پیوند کلیه و خانواده‌هایشان درخواست کرد ضمن پرهیز از نگرانی و با مدیریت بهینه مصرف داروهای موجود تا چند روز آینده برای دریافت سهمیه دارویی پس از تماس با داروخانه‌های توزیع کننده «سل سپت» و اطمینان از موجود بودن دارو برای تهیه آن اقدام کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته