دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آبان 1394 - 08:55
مهر تا مهر با واحدهای دانشگاهی

ساخت یادمان شهدای گمنام واحد بیضا از ماه آینده آغاز می‌شود/ پیشرفت 50 درصدی ساخت و تجهیز سوله ورزشی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا گفت: واحد بیضا به عنوان یک از واحدهای برجسته شمال غرب استان فارس با برنامه‌ریزی منسجم و منظم در پیشبرد اهداف مقدس دانشگاه به ویژه در عرصه فرهنگی گام برداشته است.
کد خبر : 46140

علی‌اصغر پیرو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، خاکسپاری شهدای گمنام را یک افتخار بزرگ برای دانشگاه خواند و اظهار کرد: خداوند متعال را برای چنین نعمت بزرگی که به واحد بیضا عطا شده است بسیار سپاسگزاریم.


وی افزود: در اردیبهشت سال جاری با برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌های انجام‌شده با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، پیکرهای پاک دو تن از شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس در این دانشگاه تشییع و خاکسپاری شد.


سرپرست واحد بیضا درباره این دو شهید گمنام گفت: این شهیدان یکی با سن ۲۵ سال در سال ۶۱ در جبهه شرهانی در عملیات محرم و دیگری با سن ۲۰ سال در سال ۶۲ در منطقه جزیره مجنون و در عملیات خیبر به مقام رفیع شهادت نایل آمدند.



وی افزود: بعد از تدفین این دو شهید گمنام والا مقام ، ساخت مقبره یادمان شهدا در دستور کار قرار گرفت. طرح و نقشه‌های اولیه آن از طریق برگزاری مسابقه طراحی یادمان شهدا آماده شده است که ظرف ماه آتی اجرایی و شروع به ساخت خواهد شد.


سرپرست واحد بیضا از پیشرفت 50 درصدی ساخت و تجهیز سوله ورزشی با دارا بودن سالن‌های چندمنظوره به مساحت 2450 مترمربع با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال خبر داد

پیرو با توجه به تصویب رشته‌های جدید در واحد بیضا افزود: با توجه به برنامه‌ریزی صورت ‌گرفته و نظر به ظرفیت‌های موجود در مجموعه هیأت علمی و امکانات آموزشی و پژوهشی این واحد دانشگاهی، تمام تلاش مجموعه واحد در راستای گسترش تحصیلات تکمیلی و جذب رشته‌های کاربردی خواهد بود.


سرپرست واحد بیضا همچنین از پیشرفت 50 درصدی ساخت و تجهیز سوله ورزشی با دارا بودن سالن‌های چندمنظوره به مساحت 2450 مترمربع با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال خبر داد و به آنا گفت: بحمدالله مرحله اول ساخت این سوله ورزشی به پایان رسیده و مرحله دوم شامل نازک کاری، دیوارکشی و تجهیز کردن سالن‌های ورزشی آغاز شده است.


پیرو افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا با امکانات و ویژگی‌های منحصر به ‌فرد و ظرفیت بالا، با بیش از 2000 دانشجو و 30 عنوان رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی و چهار رشته کارشناسی ارشد و برنامه‌ریزی منسجم و منظم در پیشبرد اهداف مقدس دانشگاه به ویژه در عرصه فرهنگی گام برداشته است و خود را جزء واحدهای برجسته شمال غرب استان فارس معرفی کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته