دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آبان 1394 - 16:41
در جلسه ممیزی رشته محل‌ها به میزبانی ساری

علوی‌فاضل: هدف از برگزاری جلسات ممیزی رشته محل‌ها، کیفی‌سازی و گسترش تحصیلات تکمیلی است

جلسه ممیزی رشته محل‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان‌های مازندران و گلستان با حضور دکتر مجتبی علوی فاضل رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در واحد ساری در حال برگزاری است.
کد خبر : 46129

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این جلسات با حضور تیم کارشناسی مرکز سنجش و پذیرش سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با مدیریت علوی فاضل، روسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های مازندران و گلستان و روسای واحدها و مراکز آموزشی این دو استان از صبح امروز آغاز به کار کرد.


رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، هدف از برگزاری این جلسات را بررسی وضعیت رشته محل‌های تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی استان‌های شمالی عنوان کرد و افزود: رشته محل‌های واحدهای مختلف براساس تعداد اعضای هیات علمی و مرتبه علمی آنها و امکانات آموزشی موجود مورد بررسی کارشناسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.


علوی فاضل وجود تعداد زیاد هیات علمی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی این دو استان را یک فرصت دانست و گفت: امکانات علمی و ظرفیت‌های آموزشی بسیار خوبی در واحدها و مجموعه استان‌های مازندران و گلستان وجود دارد که برای استفاده بهتر و تقویت بیشتر این ظرفیت‌ها به صورت میدانی و حضوری وضعیت همه واحدها را مورد بررسی قرار می دهیم.


وی هدف مهم این جلسات را شناسایی فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در استان‌ها عنوان کرد و ادامه داد: با شناسایی ظرفیت‌های موجود علمی و آموزشی می توانیم برای کیفی سازی و گسترش تحصیلات تکمیلی برنامه‌ریزی دقیق تری داشته باشیم.


رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه بررسی رشته محل‌ها در سطح کشور تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت افزود: با تکمیل این فرایند همه رشته محل‌های مقاطع تحصیلی مختلف در دفترچه آزمون‌های سال 1395 اعمال و لحاظ خواهد شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته