دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آبان 1394 - 16:24
در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه

رئیس واحد ایلام: تجلیل از کارمندان نمونه در بهره‌وری سیستم مؤثر است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام بخشنامه انتخاب کارمندان نمونه را نیاز ضروری دانشگاه دانست و عنوان کرد: تجلیل از خدمات کارمندان نمونه در واقع، ارج نهادن به تلاش خستگی ناپذیر این عزیزان است و قطعاً در بهره وری سیستم مؤثر است.
کد خبر : 46096

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر شهریار عباسی در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه و فعال واحد ایلام با تسلیت به مناسبت شهادت اباعبدالله الحسین گفت: در این راستا، دکتر میرزاده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی همواره تأکید دارند که دانشجویان ولی نعمت ما هستند و باید تکریم آنان به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد.


رییس واحد ایلام گفت: نگاه دکتر میرزاده متفاوت است و از دانشگاه آزاد این انتظار می رود تا در عرصه جهانی نقش آفرینی کند و در این فرآیند بخشی از این وظیفه بر عهده ماست.



عباسی یادآور شد: حرکت به سمت استقلال درآمدهای دانشگاه از منابع شهریه ای و متنوع سازی درآمدها که توسعه دانشگاه در گرو آن است، ایجاد مراکز رشد و تأسیس شرکت های دانش بنیان و تأکید بر تولید علم و تبدیل آن به ثروت از راهبردهای دانشگاه آزاد اسلامی و با اجرایی شدن این برنامه ها آینده دانشگاه تضمین می‌شود.


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام به فرآیند تجمیع یک و دو اشاره کرد و گفت: تدبیر و دوراندیشی دکتر میرزاده باعث شد علاوه بر خارج شدن بسیاری از واحدهای دانشگاهی از زیان دهی، پویایی، نشاط و آرامش روحی و روانی کارکنان دانشگاه فراهم شود.


عباسی گفت: امروز شاهدیم مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی بالنده تر از گذشته و با نشاط به راه خود ادامه می دهد و این بالندگی مدیون تصمیمات مؤثر و دوراندیشی رییس دانشگاه و در گرو همکاری، همراهی و همدلی اساتید، کارکنان و دانشجویان این مجموعه است.


وی افزود: نیازسنجی و تنوع در برنامه های فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و... دانشگاه باعث شد اعتماد مردم به مجموعه دانشگاه با مدیریت دکتر میرزاده افزایش یابد و اکنون بیش از نیمی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی کشور در دانشگاه های آزاد اسلامی مشغول تحصیل هستند و همچنان مردم درخواست توسعه تحصیلات تکمیلی دارند.



عباسی با قدردانی از کارکنان واحد ایلام در حوزه های مختلف با بیان شمه‌ای از تلاش‌های صورت گرفته در این واحد گفت: در حوزه اداری مالی اکنون نظم و انضباط اداری مالی خوبی برقرار است و در وصول شهریه ها بسیار خوب عمل شده است؛ به طوری که بیش از نود فقره شهریه پرداخت نشده مربوط به سال های گذشته با کمک اداره حقوقی دانشگاه وصول گردیده است.


وی افزود: فعالیت های واحد حقوقی دانشگاه در یک سال گذشته رضایتبخش بوده است به طوری که برای تمام املاک دانشگاه آزاد استان ایلام سند صادر شده و یا در حال صدور سند هستند و در اکثر پروندهای حقوقی با درایت و پیگیری مطالبات دانشگاه ستانده می شود.


عباسی در بحث خریدهای دانشگاه خاطرنشان کرد: برای نخستین بار سیستم جمع داری اموال فعال شده است و خریدها به صورت متمرکز صورت می گیرد، تمامی مکاتبات و درخواست ها از طریق سیستم اتوماسیون صورت می گیرد که در سرعت بخشی، چابک سازی و صرفه جویی تأثیرگذار بوده است.


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام یکی از کارهای ماندگار دکتر میرزاده را تفاهم نامه با بانک ملی و اختصاص وام مسکن برای اساتید و کارکنان عنوان کرد و گفت: این تفاهم نامه موجبات رضایت کارکنان و هیأت علمی را فراهم کرده است.



عباسی در این باره توضیح داد: در واحد ایلام سال گذشته بخشی از کارکنان و اعضای هیات علمی وام های 40 و 60 میلیونی با بهترین شرایط دریافت کرده اند و فاز دوم پرداخت این وام‌ها به زودی آغاز می شود.


وی افزود: پرداخت بیش از 2 میلیارد و 400 میلیون تومان در قالب وام ضروری ، وام تعمیران و... به کارکنان و اعضای هیأت علمی واحد، توجه به رفاه کارکنان مانند برگزاری اردوهای مختلف، فراهم کردن زمینه حضور کارکنان و اعضای هیات علمی در مسابقات ورزشی، عقد قرارداد با مکان های ورزشی ، پرداخت 350 میلیون تومان در قالب کارت هدیه مربوط به مراسمات ملی و اعیاد به کارکنان و اعضای هیات علمی و... بخشی از برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام بوده است.


در واحد ایلام سال گذشته بخشی از کارکنان و اعضای هیات علمی وام های 40 و 60 میلیونی با بهترین شرایط دریافت کرده اند و فاز دوم پرداخت این وام‌ها به زودی آغاز می شود

این مسئول گفت: در دو سال گذشته نه تنها نیروی جدیدی در واحد ایلام بکارگیری نشده است بلکه بیست نفر نیز تعدیل شده است و این به بقای مجموعه دانشگاه کمک می کند.


عباسی به فعالیت های فرهنگی واحد ایلام اشاره کرد و افزود: رویکرد فرهنگی دانشگاه کاملاً متحول شده است ، نشریات دانشجویی، تشکل‌های سیاسی و کانون های فرهنگی هنری دانشگاه فعال شده اند و در تصمیم گیری های فرهنگی دانشگاه به آنها نقش و میدان داده شده است و ماحصل این اقدامات افزایش نشاط در بین دانشجویان خواهد بود.


وی ادامه داد: تقریبا هر روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام شاهد برگزاری یک برنامه فرهنگی هستیم و با اجرایی شدن طرح های ماندگار فرهنگی در استان ایلام کمک شایانی به توسعه فرهنگی استان صورت خواهد گرفت.


عباسی به حوزه دانشجویی هم اشاره کرده و گفت: تجهیز خوابگاه های دانشجویی صدور مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان در کمترین زمان ممکن گوشه ای از تلاش های کارکنان این حوزه است.


وی اظهار کرد: در حوزه پژوهشی دانشگاه در دو سال گذشته دو همایش ملی در استان ایلام برگزار کرده ایم و بیش از نود میلیون تومان برای برگزاری این همایش ها اعتبار از خارج دانشگاه جذب کرده ایم و در زمینه تالیف کتب، تولید مقالات علمی ، تجهیز کتابخانه دانشگاه ، فعال نمودن انجمن های علمی و... اقدامات خوبی صورت گرفته است و برای اولین بار مرکز رشد واحد ایلام راه اندازی شده است .



وی تلاش‌های صورت گرفته در معاونت آموزشی را یادآور شد و گفت: ثبت نام ورودی های جدید در کمترین زمان ممکن، تصویب رشته های جدید کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری بر اساس نیازسنجی و درخواست های مردمی ، توسعه تحصیلات تکمیلی به طوریکه در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام بزرگترین مرکز تحصیلات تکمیلی استان ایلام است. تکمیل پرونده برای راه اندازی دو رشته در حوزه پزشکی با توجه به پتانسیل خوب استان و کثرت دانشجویان رشته های علوم تجربی و درخواست های مکرر مردم استان صورت گرفته است.


عیاسی به فعالیت های حوزه عمرانی دانشگاه اشاره کرد و ادامه داد: با درایت و برنامه ریزی مهندس هاشمی معاون عمرانی دانشگاه و تلاش های صورت گرفته توسطه حوزه عمرانی دانشگاه تمام پروژه های عمرانی دانشگاه در سطح استان در حال تکمیل شدن هستند.


در پایان این مراسم از سه تن از کارکنان دانشگاه به نام های حسین منصوری نسب ، روشن کاکی و کیانوش رحیمی به عنوان کارمند نمونه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد . همچنین به 10 نفر از کارکنان واحد ایلام نیز لوح تقدیر اهدا شد.


برگزاری جلسه پرسش و پاسخ به صورت تریبون آزاد و سئوالات کتبی با حضور هیات رئیسه واحد ایلام، نوحه خوانی و مرثیه سرایی در سوگ سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین از دیگر برنامه های این مراسم بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته