دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آبان 1394 - 13:12

«بیگانه» پس از 66 سال، با ترجمه جلال آل احمد منتشر شد

کتاب بیگانه نوشته آلبر کامو با ترجمه جلال آل‌احمد و اصغر خبره‌زاده از سوی انتشارات علمی و فرهنگی منتشر و بازار کتاب عرضه شد.
کد خبر : 46094

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی، رمان بیگانه از آلبرکامو، پس از 66 سال بار دیگر با ترجمه جلال آل احمد منتشر می‌شود.


این کتاب روایتگر مردی به نام مرسو است که در دهه سی در الجزایر مرتکب قتلی می‌شود و در زندان منتظر اعدام خود است. این کتاب از دو فصل تشکیل شده است که در فصل نخست شخصیت اول کتاب در مراسم تدفین مادرش شرکت می‌کند و در عین حال هیچ احساس خاصی نسبت به فوت مادش از خود نشان نمی‌دهد و در فصل دوم کتاب محاکمه مرسو آغاز می‌شود که در این جا شخصیت اول داستان برای اولین بار با تأثیری که بی‌اعتنایی و بی‌تفاوتی برخورد او بر دیگران می‌گذارد روبرو می‌شود.


کتاب « بیگانه » با شمارگان یک هزار نسخه، در 145 صفحه و با قطع رقعی به قیمت یکصد هزار ریال از سوی انتشارات علمی و فرهنگی منتشر و روانه بازار نشر شده ‌است.



انتشارات علمی و فرهنگی ناشر برگزیده هفدهمین، بیستمین، بیست و دومین، بیست و سومین و بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته