دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بیش از 1800 دانش‌آموز مدارس سما رشت پای صندوق‌های رای رفتند

بیش از 1800 دانش‌آموز مدارس سما واحد رشت در سه مقطع تحصیلی به پـای صنـدوق‌های رأی رفته، نمـاینـدگان خـود را بـرای عضـویـت در شـورای دانش‌آموزی به مدت یک سال انتخاب کردند.
کد خبر : 46082

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون سما واحد رشت با توجه به تحکیم و تعمیق ارزش‌ها و باورهای دینی، به ویژه آموزه‌های سیاسی و اجتماعی آن در بین دانش‌آموزان گفت: یکی از شیوه‌های گرایش دانش‌آموزان به فعالیت‌ها و تصمیم‌گیری‌های اجتماعی، مشارکت آنان در گروه‌ها و شوراهای متشکل از همسالان در مدارس است.


رحمت علی صابری حقایق با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف تعلیم و تربیت، اجتماعی ساختن دانش‌آموزان است، اظهار کرد: شورای دانش آموزی در تمامی مدارس سما واحد رشت اعم از راهنمایی و متوسطه و مدارس ابتدایی در پایه چهارم و پنجم هرساله با شکوه خاصی برگزار می‌شود.


صابری افزود: تسهیل در حسن اجرای برنامه‌های آموزشی و پرورشی و امور اجرایی مدارس از طریق واگذاری مسئولیت به دانش‌آموزان، ارتقـاء مهـارت‌هـای زنـدگی و بـارور کردن تفکـر خـلاق و تکریم عملی شخصیت دانش‌آموزان از مهمترین اهداف انتخابات شورای دانش آموزی مدارس سما واحد رشت است.


هیجدهمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی سما واحد رشت همزمان با سراسر کشور با شور و نشاط خاص و با مشارکت جدی برگزار شد به گونه‌ای که دانش‌آموزان در فضای باز به تبلیغات انتخاباتی خود پرداخته و با نصب تراکت، پوستر، حضور در کلاس‌ها و در مراسم صبحگاهی خود را برای عضویت در شورا به دانش‌آموزان معرفی و اهداف خود را به اطلاع سایر دوستان رساندند.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته