دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آبان 1394 - 11:57
در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران؛

عباس جدیدی: خروج 4 ورزشکار علیه شهرداری را تکذیب می‌کنم

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: فضایی که چند وقت پیش در رسانه‌ها ایجاد کردند و گفتند چهار ورزشکار شورا می‌خواهند علیه شهرداری خروج کنند را تکذیب می‌کنم.
کد خبر : 46069

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، عباس جدیدی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: برخی سایت‌ها به بعضی موضوعات بی‌اساس دامن می‌زنند و شایعات بی‌اساسی را منتشر می‌کنند.


وی با بیان اینکه در برخی مواقع وقتی ما ورزشکاران دور یکدیگر جمع می‌شویم این جمع شدن ما موجب بروز شایعات می‌شود توضیح داد: فضایی که چند وقت پیش در رسانه‌ها ایجاد کرده‌اند و گفتند چهار ورزشکار شورا می‌خواهند علیه شهرداری خروج کنند را تکذیب می‌کنم.


عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران ادامه داد: من ته جدولی هستم اما باید بگویم که ورزشکاران شورا مستقل و دارای عقیده‌های مختلفی هستند و نباید رسانه‌ها موضوعات را به هم بپیچانند.


وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به قرض دادن نوبت تذکر خود به حافظی رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر اشاره کرد و گفت: چندی پیش می‌خواستم در مورد وضعیت وخیم مترو تذکر بدهم که یکی از اعضای شورای شهر گفت اجازه دهید من این تذکر را دهم اما باید بگویم که در مناقضات شرکت مترو حتماً یک عضو شورای شهر باید در آن ناظر باشد.


این صحبت عباس جدیدی در رابطه با قرض دادن تذکرش به حافظی در حالی بود که در حین این صحبت‌ها حافظی دست‌های خود را به علامت تعجب از یکدیگر باز کرده بود و در واقع از این صحبت‌ها اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: عباس جدیدی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته