دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آبان 1394 - 12:02

برنامه کاری جلسات علنی مجلس تا پایان امسال

یک عضو هیئت رئیسه از تصمیم این هیئت برای اعمال اصلاحاتی در تقویم کاری پاییز و زمستان مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: پس از تقدیم لایحه بودجه 95 از سوی دولت، مجلس به مدت چهار هفته جلسه علنی خواهد داشت.
کد خبر : 46052

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، احمدرضا دستغیب در حاشیه نشست خبری خود اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی از 13 لغایت 21 آبان ماه جهت سرکشی به حوزه‌های انتخابیه‌ خود می‌روند و از 24 آبان تا 3 آذر ماه به مدت دو هفته در مجلس حضور خواهند یافت.


وی افزود: همچنین نمایندگان مردم از تاریخ 4 تا 12 آذرماه که مصادف با اربعین حسینی است برای سرکشی، به حوزه‌های انتخابیه خود می‌روند و از 15 آذر لغایت 7 دی ماه نیز به مدت 4 هفته در مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند.


این عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: از سوی دیگر نمایندگان مجلس از 9 لغایت 17دی ماه به مدت یک هفته به حوزه انتخابیه می‌روند و از 20 دی تا 13 بهمن ماه به مدت 4 هفته در مجلس حاضر می شوند.


وی خاطرنشان کرد: نمایندگان از 14 بهمن ماه لغایت 9 اسفندماه یک هفته برای سرکشی به حوزه‌ انتخابیه و 2 هفته برای آماده شدن جهت شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مجلس شورای اسلامی حضور نخواهند داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته