دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

طلسم‌شکنی سرخ‌پوشان پیش از دربی/ پرسپولیس به رده ششم رسید

پرسپولیس اولین برد خود را در این فصل در ورزشگاه آزادی مقابل ملوان به دست آورد تا این تیم هم با پیروزی به دربی ۸۱ پایتخت برسد.
کد خبر : 45978

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در آخرین دیدار از روز نخست هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور شامگاه امروز دوشنبه تیم‌های پرسپولیس و ملوان در ورزشگاه آزادی برابر همدیگر به میدان رفتند که در پایان سرخپوشان به برتری ۲ بر صفر دست یافتند. علی علیپور (۶۷) و جری بنگتسون (۷۵) گلزنان پرسپولیس در این بازی بودند.


2 گل در پایان یک نیمه تهاجمی پاسخ نسبتا مطمئن برانکو ایوانکوویچ به برد قاطعانه استقلال در فولادشهر اصفهان بود.رامین رضائیان و محسن مسلمان و جری بنگتسون سه بازیکن شاخص پرسپولیس در این مسابقه بودند که هر یک به نوبه خود تاثیر مهمی در کسب این پیروزی داشتند. سرخ پوشان با این برد 14 امتیازی شد و موقتا به رده ششم جدول صعود کرد. ملوان هم با 13 امتیاز در رده نهم قرار دارد.


پرسپولیس امروز با ترکیب سوشا مکانی، امید عالیشاه (علی علیپور، 65)، محسن بنگر، احمد نوراللهی، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا، جری ریکاردو، محمد انصاری، رضا خالقی‌فرد (محسن مسلمان، 55)، لوکا ماریچ و رامین رضاییان بازی را آغاز کرد.


ملوان نیز با ترکیب سرگئی پاشنکو، عزت‌الله پورقاز (سید جلال رافخایی، 75)، احمد آهی، پژمان نوری، مازیار زارع، حسین ماهینی، عزیز معبودی، محمد کنعانی، فرزاد حاتمی، صادق محرمی (محمد نزهتی، 20) و محمد آبشک به میدان رفت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته