دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

استقلال قبل از دربی همه چیز را برد

استقلال در روزی که تصور می‌شد کار سختی را در اصفهان برابر سپاهان داشته باشد، موفق شد شکست سنگینی را به حریف قدرتمند خود تحمیل کند.
کد خبر : 45960

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در نخستین دیدار هفته دهم لیگ برتر استقلال موفق شد در اصفهان دست به کار بزرگی بزند و سپاهان را با نتیجه سنگین 3 بر صفر درهم بکوبد.


به نظر می‌آمد استقلال در شرایطی که هفته آینده در دربی 81 برابر پرسپولیس قرار می‌گیرد، در این بازی محتاط بازی کند اما آبی‌پوشان طوفانی شروع کردند و در همان دقیقه 6 روی شوت فوق‌العاده‌ای که فرشید اسماعیلی جوان زد، موفق شدند از حریف نامدار خود جلو بیفتند. در ادامه سپاهانی‌ها آن طور که باید و شاید نتوانستند حمله خطرناکی را روی دروازه حریف تدارک ببینند تا بازی با همان یک گل در نیمه نخست به پایان برسد.


شاگردان مظلومی در نیمه دوم نیز همانند نیمه اول بازی کردند و موفق شدند با ارائه بازی هجومی گل دوم را بزنند. در دقیقه ۵۳ بازی، عبدالله کرمی یک پاس اشتباه داد که یعقوب کریمی با فرار از چپ و سانتر دقیق خود جابر انصاری را روی تیر دوم در موقعیت گلزنی قرار داد تا این بازیکن با ضربه ای چکشی تور دروازه شهاب گردان را به لرزه در بیاورد.


در حالی که سپاهانی‌ها تلاش می‌کردند از این شکست خانگی رها شوند و فاصله را به حداقل برسانند، استقلال در دقیقه ۷۷ به گل سوم خود دست یافت. سجاد شهباززاده به خوبی عبدالله کرمی را دریبل کرد و با یک پاس عرضی در دهانه دروازه برزای را در موقعیت گل قرار داد تا او با یک بغل پا گل سوم استقلال را به ثمر برساند.


استقلال با این پیروزی شگفت انگیز در خانه سپاهان ۲۱ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم‌تر کرد. شاگردان مظلومی حالا با روحیه‌ای مضاعف به استقبال دربی روز جمعه خواهند رفت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته