دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آبان 1394 - 16:23

نخستین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار 6 آبان برگزار می‌شود

نخستین یادواره دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، چهارشنبه 6 آبان 1394 در جوار پاک و مطهر شهدای گمنام واحد گرمسار برگزار می‌شود.
کد خبر : 45942

به گزارش خبرنگار آنا، همزمان با دهه دوم محرم، نخستین یادواره 2 شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، چهارشنبه 6 آبان 1394 در جوار پاک و مطهر شهدای گمنام واحد گرمسار برگزار می‌شود.



دکتر طاهره میرساردو در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس، برپاسداری از آرمان‌های شهدای گرانقدر تاکید کرد و گفت: هدف از برگزاری این یادواره زنده نگه داشتن یاد شهدا و تقویت روحیه شهادت طلبی و مضاعف کردن روحیه معنوی استادان، کارکنان و دانشجویان است.


سرپرست واحد گرمسار گفت: یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با حضور دانشگاهیان و امت حزب الله از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 6 آبان ماه 1394 در جوار پاک و مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس در سایت مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار خواهد شد.


میرساردو با بیان اینکه این مراسم معنوی با حضور اقشار مختلف مردم و دانشگاهیان با عزاداری سیدوسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در محوطه سایت مرکزی آغاز خواهد شد، گفت: در ادامه، مراسم یادواره دو شهید گمنام دفاع مقدس در جوار پاک و مطهر این شهیدان برگزار و در پایان مزار شهدای گمنام عطرافشانی و گلباران و نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد امام جعفر صادق(ع) دانشگاه اقامه خواهد شد.



میرساردو از عموم مردم و مسئولان استان سمنان و شهرستان‌های گرمسار و آرادان دعوت کرد در این مراسم معنوی حضور به هم رسانند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته